Achizitie publica - Cartuse toner si kituri fotoconductoare pentru faxuri,copiatoare si imprimante laser.
Detaliu pentru invitatia numarul 325921
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325921/09.05.2012
Denumire contract: Cartuse toner si kituri fotoconductoare pentru faxuri, copiatoare si imprimante laser.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice SalajCod fiscal: 4494870, Adresa: Piata Iuliu Maniu, nr.15, Zalau, Telefon: 0260 662309, Fax: 0260 610249
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Iuliu Maniu, nr.15, Zalau, Romania, cod postal: 450031, telefon: +40 260662309, fax: +40 260610249, persoana de contact: Laurentiu Butiri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Iuliu Maniu, nr.15, Zalau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse toner si kituri fotoconductoare pentru faxuri, copiatoare si imprimante laser.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: Cartuse toner si kituri fotoconductoare pentru faxuri, copiatoare si imprimante laser - din dotarea D.G.F.P.Salaj Cantitatile sunt prevazute la fiecare lot.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 318 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare este: Total=574 lei. Impartirea pe loturi: Nr.lot/ lei gar: 1/8; 2/68; 3/22; 4/36; 5/306 ;6/24; 7/8; 8/8; 9/26; 10/68Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea acesteia se va face in conformitate cu art.86. din H.G.925/2006. In cazul optiunii de constituire prin ordin de plata contul de depunere este urmatorul: RO63TREZ5615005XXX000179 deschis la Trezoreria municipiului Zalau, Cod fiscal DGFP Salaj: 4494870. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Salaj.In cazul optiunii constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.2. Ofertantii din categoria IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, conform prevederilor Legii 346/2004, actualizata. Dovedirea incadrarii in categoria IMM-urilor se va face prin completare Formular nr.5. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale
Garantie de buna executie
In cuantum de 6% din val. contr. ?fara TVA. Pt IMM-urieste 50% din cuantum. Aceasta se va constitui in conf. cu art.90 din HGR 925/2006. In cazul optiunii de const. prin OP contul de depunere este : RO63TREZ5615005XXX000179 deschis la Trez. Zalau, CF DGFP Salaj: 4494870. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Salaj.In cazul optiunii constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.9. In cazul optiunii prin retinere din facturi ofertantii trebuie sa deschida un cont de gar. la Trezoreria din raza teritoriala de arondare cu respectarea prev.art. 89, alin(3) din H.G.R.925/2006 ?avind in vedere ca D.G.F.P. Salaj este institutie publica.Ofertantii din categoria IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, conform prev. Lg 346/2004, actualizata. Dovedirea incadrarii in categoria IMM-urilor se va face prin completare Formular nr.5. Restit. gar. de buna executie se va face conform prev. legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea ?modalitatea de indeplinire: Prezentarea formularului ??Declaratie privind eligibilitatea?? Formular Nr.6.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 ? Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 ?modalitate de indeplinire: prezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art .181? Formular nr.7-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social al operatorului economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) la data scadentei din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul.-Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), la data scadentei din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul.NOTA: 1) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.2) In cazul prezentarii documentelor sub forma ??? conform cu originalul? acestea vor fi semnate pe fiecare pagina de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilate.In cazul ofertantlui ce urmeaza a se clasa pe primul loc autoritatea contractanta ii va solicita ca documentele prezentate "conform cu originalul" sa fie prezentate in original sau copie legalizata inainte de intocmirea raportului de evaluare.-Certificat de participare la la licitatii cu oferta independenta ? Completare Formular nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Completare Formular nr.8.Persoanele cu functii de decizie din cadrul D.G.F.P. Salaj sunt: Dl. Laurentiu Butiri-director executiv, Dl. Vuscan Petru ?presedinte comisie de evaluare cu drept de votDl. Bungeteanu Mihai ? presedinte supleant comisie de evaluare cu drept de votDl. Cotoi Emil ?membru comisie de evaluareDna. Laza Marcela - membru comisie de evaluareDna. Sintamarian Elena - membru comisie de evaluareDl.Lung Ioan - membru comisie de evaluareDl. Lorincz Odon Ervin ? membru supleant comisie de evaluare Cerinta: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Din acesta trebuie sa rezulte ca ofertantulareCodul CAEN in domeniul de activitate, asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Acestea vor fi traduse in limba romana si legalizate.In cazul ofertantlui ce urmeaza a se clasa pe primul loc autoritatea contractanta ii va solicita ca documentele prezentate "conform cu originalul" sa fie prezentate in original sau copie legalizata inainte de intocmirea raportului de evaluare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatul care face dovada standardului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 12:39