Achizitie publica - Cartuse,toner si cerneala
Detaliu pentru invitatia numarul 330446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 330446/26.06.2012
Denumire contract: Cartuse, toner si cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 021319539, fax: +40 0213192381, persoana de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, etj.1, cam.56.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse, toner si cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse, toner si cerneala
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de: 3584 lei;Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante cont nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania, Sucursala Victoria, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti.PentruScrisoarea de garantie banca se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III);Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform L nr.346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului;instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive de 5% din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschidelaunitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal)Formularul12 Adin Sectiunea III - FormulareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal) Formularul 12B din Sectiunea III- FormulareDeclaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )FormularulB2 din Sectiunea III ? FormularePersoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director RegionalLazar Paul- Sef Serviciu ComercialRadu Liviu ? Contabil Sef RegionalVasile Tatiana ?Sef Serviciu FinanciarGeorghe Vasilica? SefOficiuJuridicEpuran Dan- Consilier JuridicPopescu Radu? Serviciul ComercialLospa Liliana ? Sef Birou Achizitii PubliceFloricel Caroleta-Biroul Achizitii Publice.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul B1 din Sectiunea III- Formulare .Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz)Formularul 12C din Sectiunea III ? Formularea )Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertab) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulNOTA: 1.Autoritatea contractanta va exclude dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca: a)a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs saueste de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.c)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.d)prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: Ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere oride supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular incopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel multultimii 3 aniin valoarede cel putin :358.442 lei in functie de informatiile si documentele disponibile Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse efectuatein ultimii 3 ani, Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similarese solicita prezentarea a cel putin unui contract prin care sa se confirme livrarea de produsein ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor in valoare de minim: 179.221 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE, Ofertantl va prezenta o recomandare sau un documentconstatator., Informatii referitoare la personalul de care dispune, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 valabil la data depunerii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini se afla atasate la prezenta invitatie de partcipare la rubrica Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 12:44