Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse,toner si cerneala


Detaliu pentru invitatia numarul 354744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 354744/15.10.2013
Denumire contract: Cartuse, toner si cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CREIR CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539/133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, in atentia Caroleta Floricel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord nr. 1-3, Biroul Achizitii Publice, etaj 1, camera 56, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse, toner si cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse, toner si cerneala
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de: 1.200 lei;Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante cont nr.RO 33 BITR 0044 1003 8162 RO01 deschis Banca Italo Romena-Ag. Bucuresti-Mihalache , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucurestiPentruScrisoarea de garantie banca se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III ) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de partcipare.Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschidelaunitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind Eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal), Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal), Formularul 12B din Sectiunea III- Formulare3.Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director Regional;Manaila Gavrila-Sef Divizia Tehnica;Lazar Paul-Sef Serviciu Comercial;Radu Liviu ? Contabil Sef Regional;Vasile Tatiana ?Sef Serviciu Financiar;Gheorghe Vasilica? SefOficiuJuridic; Epuran Danut - Consilier Juridic;Popescu Radu ? Inginer;Dode Catalina ? Inginer;Stan Lucian - Economist;Lospa Liliana ? Sef Birou Achizitii Publice;Floricel Caroleta- Inginer, FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010, Formularul B1din Sectiunea III- Formulare5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz), Formularul 12C si Formularul K din Sectiunea III ? Formulare6.a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilorb)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Certificatele de atestare fiscalavor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul National al RegistruluiComertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Cerificatul constatator se va prezentain original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, iar informatiile sa fie reale/valide la data limita de depune a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular incopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota : In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 asi III. 2.1 b.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna capacitatea economica si financiara , capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe solicitamedia cifrei de afaceri globaledinultimii 3 ani respectiv: 2010, 2011, 2012 in valoarede cel putin :160.000 lei in functie de informatiile si documentele disponibile.Documente relevante: - bilantul contabil la 31.12.2012 sau alte documente edificatoare inregistrate la organele competente.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180si art 181 , lit a , c1 si ddin OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , fapt pentru care va prezenta Formularul 12Asi 12 B precum si Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, Ofertantul va prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse., Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima efectuarea in ultimii 3 ani de la data limita dedepunere a ofertelor a cel putin unui contract in valoare de minim: 80.000 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Lista principalelor livrari deproduse efectuatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer