Achizitie publica - CASA DE TIP FAMILIAL PENTRU COPII CU NEVOI SPECIALE- CASA A
Detaliu pentru invitatia numarul 349618
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349618/01.07.2013
Denumire contract: CASA DE TIP FAMILIAL PENTRU COPII CU NEVOI SPECIALE- CASA A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: SANDU SUSTER, Tel.: +40 0231537993, Email: [email protected], Fax: +40 0231511047, Adresa internet (URL): http: //www.geocities.com/dgaspcbt_achizitii, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: SANDU SUSTER, Tel.: +40 0231537993, Email: [email protected], Fax: +40 0231511047
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CASA DE TIP FAMILIAL PENTRU COPII CU NEVOI SPECIALE- CASA A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie a unei CASE DE TIP FAMILIAL PENTRU COPII CU NEVOI SPECIALE- CASA A. Documentatia de atribuire cuprinde anexat Proiectul tehnic al investitiei, intocmit pe baza Studiului de fezabilitate. Solutia tehnica aprobata la faza studiului de fezabilitate nu poate fi modificata de catre ofertant la executia lucrarilor.Documentatia de atribuire se afla atasata Invitatiei de participare si poate fi descarcata integral de pe SEAP. Caracteristicile principale aleproiectului: - constructie cladire PARTER;
- amenajare teren;
- lucrari de instalatii pentru constructii, alimentare cu apa, energie electrica si incalzire centrala;
- lucrari montaj utilaje aferente instalatiilor electrice si de incalzire centrala.Valoarea estimata a lucrarilor: 475.000, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 25.000, 00 RON, reprezentand un procent de 5, 00% din valoarea estimata a lucrarilor. Total valoare estimate contract: 500.000, 00.45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)45330000-9 Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)45300000-0 Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 475, 000 - 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este obligatorie. Cuantulul garantiei de participare este de 9.500 lei. Echivalenta leu-alta valuta, se va aface la cursul de schimb afisat de BNR, din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia de participare este 2% din valoarea estimata a contractului, conform art.43^1 OUG 34/2006 actualizata, si se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, in unul din urmatoarele moduri: a^1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; a^2)prin plata cu numerar la Casieria DGASPC Botosani situata in str. maxim Gorki nr. 4 Botosani intre orele 12-14, 30 de luni pana joi; a^3)prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - DESCHIS LA Trezoreria Botosani, CUI 17093020. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine din garantia de participare suma, potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - CUI 17093020, DESCHIS la Trezoreria Botosani, sauprin retineri succesive conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 actualizata. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare. Perioada de garantie acordata lucrarilor va fi de minim 2(doi) ani de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatieOfertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la legalitatea si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturorpartenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobareaprealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Se vor prezenta urmatoarele documente conf art. 5 alin (1) si (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011:1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare. ? in original.3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ?in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata, in conformitate cu prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, Formularul 5 din sectiunea Formulare, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea acontractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaDan Constantin Slincu- Director ExecutivDoina Nacu Manole- Director Executiv Adjunct Ec.Valentin Alexandru Colbu - Director Executiv AdjunctDediu Simona Oana - Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai- Sef Serviciu Achizitii AdministrativOlguta Lenica Bulgariu- consilier compartimentul AchizitiiSandu Suster consilier Comp. Achizitii- presedinte comisie de evaluareAndreea Mezeniuc consilier Comp. Achizitii- membruAnca Liliana Martincu Consilier Juridic- membru6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 6, in original.7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 in original.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoanejuridice/fizice romane.Cerinte obligatorii: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial dincare sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanelejuridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine, Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada ca, la data incheierii contractului, va avea accesla, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, in valoare de156.750 RON pentru o durata de doua luni de la incheierea contractului.-declararea cifrei de afaceri medie globala realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)-bilantul contabil la31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata "conform cu originalul".Autoritatea contractanta ia inconsiderare pentru dovedirea disponibilitatilor financiare: depozitele bancareconstituite la termen/titluri de stat achizitionate printr-o banca comerciala cuscadenta ulterioara semnarii contractului de lucrari. In cazul in carenecesarul este asigurat din surse atrase, ofertantul trebuie sa prezinte undocument emis de una sau mai multe institutii financiare, din care sa rezulteca dispune de credit sau linie de credit, cu sold neangajat, pe care poateutiliza pentru prefinantarea prezentului contract. Ca dovada a indepliniriicerintei de calificare, Autoritatea contractanta va accepta orice alte mijloacede asigurare a cash-flow-ului pe care ofertantrul le poate prezenta.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se va considera indeplinita in modcumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii privind subcontractantii1. Completarea si prezentarea formularului 23 cu subcontractantii si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia.3. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica)care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti.Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008.-Completarea si prezentarea formularului 20Declaratie privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea(se anexeaza copii dupadiplome, atestate, pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinireacontractului (RTE, personal de conducere, etc.); - Persoanele cheieresponsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor aveaun rol esential in realizarea lucrarilor de constructii solicitate prinspecificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizatapentru lucrari de constructii civile.Se vor prezenta copii dupa , urmatoarele: - contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat alcandidatului, contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sauangajament de participare.- copia certificatului RTE de specialitate valabil la data limita de depunere aofertelor.- Sef santier, inginer constructii civile si industriale (CCIA), 1 persoana.- Responsabil CQ, cel putin 1 persoana.-poate fi prezentata si decizia de numire a CQ;
- curriculum vitaeSEF SANTIER;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat alcandidatului, contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sauangajament de participare.- personal de executie angajat, suficient pentru executarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediulunei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelorprezentate de catre ofertant in scopul justificarii capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune.Nota: Pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului seva poate prezenta un angajament de participare., Completarea si prezentarea formularului 21 - Declaratie privind utilajele siechipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare sidestinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacatorpentru a asigura indeplinirea contractuluiin perioada de timp programata.Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloaceleauto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna ladispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurariiurmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditiia contractului: In principiu sa va face dovada existentei utilajelor specifice lucrarilorofertate: - schela metalica- malaxor mortar- macara pe pneuri- unelte si scule de mica mecanizare- baraca organizare de santier.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarileminime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea/disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pecare ofertantul se angajeaza sa le utilizeze. Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., Completarea si prezentarea formularului 19 - Lista principalelor lucrarifinalizate in ultimii 5 ani. Din aceasta lista trebuie sa rezulte faptul caOfertantul/grupul de ofertanti a executat si lucrari similare celor careconstituie obiectul achizitiei. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoareinsumata sa fie de minim 475.000 RON. Se vor considera lucrari similarelucrarile de construire/reabilitare/modernizare de constructii civile.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de bunaexecutie/contract de executie lucrari/ Proces verbal de receptie laterminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandareetc, emise sau contrasemnate de beneficiari pentru celemai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are caefect descalificarea candidatului. Se vor considera contracte similare atatcele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati. Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea inconsiderarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO 14001: sauechivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) suntcertificati de catre un organism de certificare, pentru executie, Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea inconsiderarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001: sauechivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) suntcertificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrarispecifice contractului licitat (constructii civile).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 12:25