Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CATETERE VENOASE PERIFERICE CU VALVA


Detaliu pentru invitatia numarul 335679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 335679/19.09.2012
Denumire contract: CATETERE VENOASE PERIFERICE CU VALVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CATETERE VENOASE PERIFERICE CU VALVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CATETERE VENOASE PERIFERICE CU VALVACANTITATEA MAXIMA 23000 BUC
II.1.6) CPV: 33141200-2 - Catetere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? 1196, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data depuneri ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Lipsa garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita atrage respingerea ofertei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art.69^1din OUG34/2006.FORMULAR 3Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010-FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in lunianterioara celei in care se depun ofertele- Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-ec.Pintican Rodica ? Birou Achizitii-as. Indrecan Claudia? as.sef ginecologie-as. Marincas Sorina? as.sefcardiologie-as. Ciupe Mariana - as.sefneurologie- as. Bojan Eugenia - as.sef ATI Cerinta nr. 1 Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pt. conformitate certificatul emis de ORC in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniCerinta nr.2Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertatCerinta nr. 3 Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer