Achizitie publica - CENTRALA TEMICA ELECTRICA PROPRIE PENTRU PREPARARE APA CALDA SI AGENT TERMIC DE INCALZIRE CASA DE OASPETI COVASNA
Detaliu pentru invitatia numarul 338417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338417/30.10.2012
Denumire contract: CENTRALA TEMICA ELECTRICA PROPRIE PENTRU PREPARARE APA CALDA SI AGENT TERMIC DE INCALZIRE CASA DE OASPETI COVASNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Toporasilor nr.1 A, jud. Prahova, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +4 0244315217, fax: +4 0244311150, persoana de contact: Directia tehnica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.R.P. Sinaia, Strada Toporasilor nr.1 A, jud. Prahova, Sinaia, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRALA TEMICA ELECTRICA PROPRIE PENTRU PREPARARE APA CALDA SI AGENT TERMIC DE INCALZIRE CASA DE OASPETI COVASNA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie centrala termica electricapentru preparare apa calda si agent termic de incalzire Casa de Oaspeti Covasna.
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :3000 Lei-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.- In eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278¹ alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006 suma de 1.600 lei.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.-contul R.A. A.P.P.S. S.R.P. SINAIA in care se poate vira garantia de participare este : RO97BRDE300SV98656613000, banca BRD SINAIA, CUI RO2351555Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Se permite si depunerea la casierie a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractuluiSe constutuie conform prevederilor art. 89 alin.1 si art. 90 alin. 1-3 din HG.nr. 925/2006, iar in cazul cand partile convin ca aceasta sa fie constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, acestea vor alimenta un cont deschis la trezoreria statului , conform H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, se completeaza formularul 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, completata de OUG nr. 94/2007 - Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 modificata, se completeaza formularul 2. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1si d), daca este cazul.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se completeaza formularul 3.Cerinta nr.4Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P r.314/2010 - Declaratie pe propria raspundere ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, se completeaza formularul din Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. Formular 4.Cerinta nr.5Declaratie de neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹din O.U.G. nr.34/2006. Se vaprezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator. Formular 5 - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consililului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: din partea RA-APPS Bucuresti Georgian Gabriel Surdu ? director general, Emilia Serban- director economic, Ion Sterian ? director tehnic si din partea Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Sinaia - Artem Zisan ? Dir.Coordonator, Savu Cristina ? Dir. Economic, Costin Zaharia ? Dir. Tehnic, Dilirici Simona ? Dir. Comercial.Cerinta nr.6Certificat de atestare fiscala - Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia datoriilor in luna anterioara celei de depunere a ofertelor la bugetul de stat si bugetele locale - in original sau copie conform cu originalul. Nu se admit ofertanti cu datorii neesalonate catre bugetul general consoilidat/bugetele locale.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoanele fizice/juridice straine: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tarade origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care sa rezulte apartenenta la categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.(original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr.3Se solicita ca ofertantii sa aiba autorizatie eliberata de ISCIR pentru proiectarea, executia, verificarea si revizia instalatiilor termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra globala de afaceri- Se va prezenta cifra medie de afaceri globala a societatii pe ultimii 3 ani , care trebuie sa fie cel putin egala cu 300.000 lei., 2. Cerinta nr. 2Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organismele abilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similara - O lucrare similara sustinuta prin contract de lucrari finalizat si insotit de recomandare de la beneficiarul acestui contract sau contracte separate de proiectare si executie., Se solicita dovada asigurarii responsabilului tehnic cu executia (R.T.E.), atestat conform legislatiei in vigoare., Utilaje/Dotari - Declaratia privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic ? formularul 11, dotare proprie/inchiriere sau alta forma de punere la dispozitie(potrivit Odinului nr.509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P)., Se solicita Lista subcontractorilor (daca este cazul)., Personal - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, dupa cum urmeaza: - ISO 9001, sau echivalent, in copie ? sistemul de management al calitatii pentru lucrari de instalatii., Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, dupa cum urmeaza: - ISO 14001 sau echivalent, in copie ? sistemul de management al calitatii pentru lucrari de instalatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP, gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:12