Achizitie publica - Centrala termica DEU Vatra Dornei (proiectare si executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 340015
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340015/26.11.2012
Denumire contract: Centrala termica DEU Vatra Dornei (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Romania, cod postal: 700090, telefon: +40 213192433, fax: +40 213192433, persoana de contact: Julieta Aghion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrala termica DEU Vatra Dornei (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si montarea unei centrale termice cu functionare pe lemne, cu boiler pentru apa calda.
II.1.6) CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Autorizatia DISPR/CR4/A, B, F, D pentru Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la aparate consumatoare de combustibil cu Pmax= 400 kW, cazane apa calda cu Pmax = 400 kW, cazane de abur de joasa presiune avand Qmax = 0, 6 t/ h;3. Autorizatii ANRE conform prevederilor Legii nr.123/2012, precum si a HG nr. 90/ 2008 pentru aprobarea Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public, valabil la data limita de depunere a ofertelor.- Atestat tip B pentru proiectare si executare instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea de 0, 4 KVOfertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii atestat/autorizatie/ agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 300.000 lei.Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4b)Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Ofertantul vaprezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ultimii 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta Formularul 5 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare: - executarea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte de executie lucrari de instalare centrala termica, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare cumulata de cel putin 130.000 lei, fara TVA- si prestarea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte de proiectare lucrari de instalare centrala termica, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare cumulata de cel putin 20.000 lei, fara TVA., Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta Formularele 6 si 6A privind ?Experienta similara? cu ?Recomandarile privind lucrarile executate?, c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna;
- RVT - (personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica), atestat conform Ord. ISCIR nr. 165/2011.Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele respective., Ofertantul va prezenta Formularul 7 ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? pe ultimii 3 ani si Formularul 8 ?Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului?, d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta Formularul 10 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?, e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., f) Informatii privind subcontractareaOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul in forma autentica, incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta (art. 96 din HG nr. 925/2006)., j) Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractor la procedura. In cazul in care, oferta comuna este declarata castigatoare, modificarea asocierii dupa incheierea contractului nu este admisa. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008, Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sauechivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelorin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei publicate in SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:59