Achizitie publica - Centrala termica, instalatii de incalzire si apa calda menajera la Scoala Generala nr.4, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 180971
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Centrala termica, instalatii de incalzire si apa calda menajera la Scoala Generala nr.4, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45333000-0 - Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Centrala termica, instalatie de incalzire si apa calda menajera la Scoala Generala nr. 4, str. Jokay Moore nr.29, Timisoara, conform caietului de sarcini. Durata de derulare a contractului: 2 luni de la atribuire
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 31.10.2008 07:30
Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2.certificat constatator - O.R.C.;3. capacitatea tehnica a ofertantului: inform. pers.de conducere si persoanele resp. pt. executie - minim 3 muncitori din care 1 electric. autorizin automatiz, 1 instal. autoriz gaz, 1 sudor electric gaz;declaratie si lista lucrari similare, in ultimii 5 ani, recomandare pt. o lucrare din lista;inform.subcontractanti, acorduri de subcontractare/asociere daca este cazul;4.copie dupa certificat ISO 9001/copie a contract consultanta; acte dovedit. ca ofertantul este autoriz. pt efect raport verif., incercari, probe pt. funct. cazan ISCIR si efectuare punere in funct. centrale gaz (PIF)conform documentatiei de atribuire
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 30 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme