Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,CENTRALA TERMICA PE GAZE SI CONEXIUNI AFERENTE LA INSTALATIA EXISTENTA LA TEATRUL MUZICAL NAE LEONARD?.


Detaliu pentru invitatia numarul 356305
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TEATRUL MUZICAL NAE LEONARD
Numar invitatie: 356305/05.12.2013
Denumire contract: , ,CENTRALA TERMICA PE GAZE SI CONEXIUNI AFERENTE LA INSTALATIA EXISTENTA LA TEATRUL MUZICAL NAE LEONARD?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL MUZICAL NAE LEONARDCod fiscal: 3127301, Adresa: STR. MIHAI BRAVU, NR.50, GALATI, Galati, Telefon: +40 0236418912, Fax: +40 0236418096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI BRAVU, NR.50, GALATI, Galati, Romania, cod postal: 800208, telefon: +40 0236418912, fax: +40 0236418096, persoana de contact: IGNEA COSTEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. MIHAI BRAVU, nr.50, mun. GALATI, jud. Galati, Romania, cod postal: 800208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,CENTRALA TERMICA PE GAZE SI CONEXIUNI AFERENTE LA INSTALATIA EXISTENTA LA TEATRUL MUZICAL NAE LEONARD?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si amplasarea unei centrale termice cu o capacitate de 497 KW, in cladirea punctului termic existent.Proiectare si asistenta tehnica.Executarea retelei de agent termic pentru incalzire si apa calda menajera de la centrala termica si pana la statia de distributie din subsolul teatrului.Executarea instalatiei de forta si automatizare.Curatirea si spalarea instalatiei interioare de incalzireDemontarea si dazafectarea utilajelor existente in punctul termicInlocuire usi si ferestre cu tamplarie din PVC, reparatii tencuieli interioare, zugravit, sapa la pardoseala , executarea unei fundatii pentru amplasarea noilor cazane.Punerea in functiune.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 5.000 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO38 TREZ 3065 010X XX00 0281, deschis la Trezoreria Galati, cu conditia confirmarii OP de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor- Depunere la casieria Teatrului Muzical Nae Leonard Galati, str. Mihai Bravu nr.50 Galati- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau o societate bancaraIn cazul in care garantia de participarese constituiein alta moneda, pentru o evaluare unitara, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP, la cursul de schimb anuntat de BNR.Valabilitatea garantiei de participare va fi de doua luni de la data limita de depunere a ofertelor.Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 38, alin. (4) si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art.33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10 % din valoareacontractului fara TVAGarantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme, conform art. 90 din HG 925/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract., in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.- Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular nr.1 din Sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dn OUG 34/2006. Formular nr.2 din Sectiunea Formulare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Formular nr.3 din Sectiunea Formulare6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. se completeaza Formular nr.4 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul celor prevazute de art. 33ยน alin. 4 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, sunt: Teodor Nita-Director General; Lucia Frinculescu-Director Economic; Ignea Costel-referent Achizitii publice, Tanase Anca-economist ; Condrea Ioan-administrator ; Dumitrascu Adrian-consilier juridic ; Asavoaie Mihaiela-consilier ; Bonciu Paraschiva-contabil ; 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se depune in original/copie legalizata/copie certificata sub semnatura reprezentantului legal.2. Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ; Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoarea cifrei globale medii de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 796.400 lei. Pentru calcul echivalentei in alta valuta se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteDocumente solicitate: 1. Formular de informatii generale conform modelului din Formular 52. Copie bilant contabil pentru anii 2010, 2011, 2012, vizat si inregistrat la Administratia financiara;3. Alte documente echivalente prin care se poate dovedi nivelul cifrei de afaceri impus;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani( calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valoarea livrarilor din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similarein baza a cel putin un contract in valoare de cel putin 300.000 lei, fara TVA. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Ofertantul va face dovada ca detine cel putin un specialist cu studii superioare in domeniul instalatiilor;, Lista cu subcontractantii daca este cazul;, Acordul de asociere-daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare echipament
15
Descriere: componenta tehnica
Termenul de executie lucrare
15
Descriere: componenta tehnica
Asistenta tehnica gratuita
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer