Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Centrala termica pentru caminul militar din imobilul 2951 Targu Mures"


Detaliu pentru invitatia numarul 328806
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Numar invitatie: 328806/06.06.2012
Denumire contract: "Centrala termica pentru caminul militar din imobilul 2951 Targu Mures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: 0269/ 210972, Fax: 0269/210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/ 210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/ 210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Centrala termica pentru caminul militar din imobilul 2951 Targu Mures"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune proiectarea si executarea urmatoarelor obiecte: racord termic, centrala termica, instalatia interioara de apa calda menajera si incalzire.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.323lei;Perioada de valab.a garantiei pt.particip.este de90zile de la data limita stab.pt.depun.ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt.societ.comerciale dinRomania sau echiv.in euro, la data constituirii ac., pt.societatile comerciale din afaraRomaniei;Garantia de particip.se constituie prin virament bancar in contul RO80TREZ5765005XXX000204 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara (formular nr. 3) ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei sau prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. IMPORTANT !!!Precizam ca, in cazul in care garantia de particip.se constituie prin virament bancar (prin intermediul internetului ? on line) in contul autorit.contractante, ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta..Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conform.cu art.87din H.G.nr.925/2006 si partial conform art.278.1din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;
- Restituirea garantiei de participare se va face conf.art.88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna exec.este de 10%din val.totala a contract.fara T.V.A.siseconstit.astfel: Contractantul are oblig.de a prez.in termen de5zile de la semnarea contr.un extras de cont in orig.vizat de catre unit.TrezorerieiStatului emitenta, prin care sa se ateste ca execut.a deschis la unit.Trez.Stat.din cadrul organului fiscal competent in administr.sa, un cont dispon.distinct la dispoz.achiz.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul dispon.deschis treb.sa fie in val.de0, 5%din val.ofertata.Pe parcursul indepl.contract.achiz.urmeaza sa aliment.cont.disponibil prin retineri succesive in cuantum de10%din sumele datorate si cuvenite contract.pana la concurenta sumei stab.drept garant.buna exec.in docum.de atrib.Garantia de buna exec.se restit.conform art.92alin.4 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.-Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr.7-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8).-Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gherman Ionel, Constantin Popescu, Nedelcu Adrian, Stanciu Ascanio, Ungureanu Danut, Ardelean Oana, Gurau Sandel, Bara Aurelian, Draghiciu Victor, Birsan Ioan, Damian Ileana.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.-Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 9 (Declaratie pe propria raspundere privind regulile deconcurenta)-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Persoane juridiceromane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, rezultata din domeniul similar achizitiei, sa fie cel putin egala cusuma de 655.000 lei fara T.V.A.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - se va face dovada detinerii de catre ofertanti (persoane juridice) a atestatului ANRE in domeniul proiectarii si executarii instalatiilor de gaze naturale;, - experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin: ?executia in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, al carui obiect sa contina lucrari similare prezentei achizitii, in valoare de cel putin300.000 lei fara T.V.A.?declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani si lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani (formular nr. 11);?declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr. 12);?recomandare pentru lucrari similare din partea beneficiarului (formular nr. 15)., a)-niv.de preg.tehnica si de specialit.al personalului angajat: ofertantul treb.sa aiba angajati sau sa detina contract de colab.cu pers.autoriz.conf.legisl.in vigoare pt.exec.lucr.- declaratii ref.la pers./ organismul tehnic de specialit.de care ofert.dispune, pregat.profesion.al ac.precum si pers.responsab.direct de indeplin.contract.Ofert.va face dovada asig.personal.de specialit. necesar indeplin.contract.astfel: ?pt.intocm.documentat.tehnice: -Expert1?Inginer instal.automatizare, -Expert2?Inginer instal.sanitare, -Expert3?Inginer instal.termice, -Expert4?Inginer instal, electrice, -Expert5?Inginer instal.gaze, -Expert6?Economist devize, b)Asig.de catre ofertant al: -unui responsabil tehnic cu executia(RTE)atestat in dom.ofertate (instal.termice, sanitare, electrice, automatizare si gaze);
- unui personal tehnic de specialitate, (RSL) responsabil cu supravegherea lucrarilor de instalare, montare, reparare si intretinere centrala termica.- unui responsabil cu asigurarea calitatii (CQ)., - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularului nr. 13.- ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere prin atasarea in copie a listei de inventar a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice din dotare pentru echipamentele propuse pentru lucrare., si/sau orice alte documente prin care se probeaza/ conforma/ atesta faptul ca dispune de utilajele necesare. Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?se calculeaza astfel: pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de 70 de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp= p min/ p n * 70, unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat, pmin=pretul minim ofertat, pn=pretul caruia i se calculeaza punctajul. In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut, in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, in scris, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta si va verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv.
Garantia de buna executie a lucrarii
30
Descriere: Pt.?Garantia de buna executie a lucrarii? se are in vedere garant.de buna ex.a lucr.exec.si a utilaj.de la data efect.recept.la term.lucr., si se calc.astfel: pt.per.cea mai mare se acorda punctajul max.de30puncte ac.scazand direct proportional cu scaderea perioad. de ofertare.a)pt.o durata a garant.de buna exe.mai mica decat termen.minim impus se acord punctaj: Gp=0puncte.b)pt.o durata mai mare decat cea prevaz.la lit.a)se acorda punctaj astfel: Gp=gn/gmax*30;unde: Gp=punctaj acordat pt.durata garant.de buna ex.;gn=durata garant.de buna ex.careia i se calc.punctaj;gmax=durata garant.de buna ex.max.ofertata. Durata min.a garant.de buna ex.: 60luni;Durata max.a garant.de buna ex.: 96 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer