Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRALA TERMICA SCOALA NR.5, STR.BABADAG NR.136, MUNICIPIUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 331831
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 331831/17.07.2012
Denumire contract: CENTRALA TERMICA SCOALA NR.5, STR.BABADAG NR.136, MUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240511992, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.A.T. Municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, etaj 1, camera 101, TULCEA, jud.Tulcea, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRALA TERMICA SCOALA NR.5, STR.BABADAG NR.136, MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Centrala termica se va amenaja in incinta scolii , la parter, pe latura sudica in spatiul cu destinatia actuala OFICIU, conform planului de situatie. In centrala termica au fost propuse a se monta doua cazane de tip mural + unul de rezerva pentru incalzire cu arzatoare atmosferice incorporate, cu functionare pe gaze naturale.
II.1.6) CPV: 45251250-8 - Lucrari de constructii de centrale termice urbane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 360.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.500, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 1.b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ6415006XXX000145 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea.c)Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea.d)Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, autoritatea contractantaare dreptul de a retine suma de 1.273, 60 lei din cuantumul garantiei de participare, conform art. 278¹, alin. (1) din OUG 34 /2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareDaca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari nu asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor sescrise la art.87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut la art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata, oferta va fi respinsa in temeiul art. 33(3) lit. b din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Modul de constituire va fi specificat de ofertant in oferta sa alegandu-se din : Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri successive din sume datorate pentru facturi partiale si finale caz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art.90 alin. (3) din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 2 ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare Formular 4.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala, se depun in oricare din formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalui?.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 4 si Certificatele de atestare fiscala.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 4 completat cu punctele a), c) si d) respective ca nu se incadreaza in prevederile de la art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? Formularul 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 6.Formularul 6 va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Blejan George ? Viceprimar Municipiul Tulcea;ec. Grigore Elena ? Director economic;ec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec. Corsei Niculina ?Inspector specialitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Comparitement Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localSACU STERE- Consilier localBLEJAN GEORGE- Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier local Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitor la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 2.Document edificatorpentru dovedirea apartenen?ei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Autorizatie ANRE executie lucrari de instalatii gazenaturaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutorizatie ANRE pentru executie lucrari de instalatii gaze naturale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, cu declarareaMediei cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiatOperatorii economici vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Mediei cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente)Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 250.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat).In cazul ofertantilor nerezidennti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv., Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a Mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie pe propie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a Mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, dutata de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara.Obligativitatea prezentarii pentru experienta similara a maxim 2 contracte de lucrari a caror valoare cumulate va fi de cel putin 120.000 lei, fara TVA.Contractele vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor si documente constatatore privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara va fi indeplinita in intregime ori de catre ofertant ori de catre tertul sustinator.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 3Informatii referitoarela personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor: - Director- Sef santier- Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul IX Constructii edilitare si gospodarie comunala- Resposabil tehniccu calitatea (CQ) atesat in domeniulconstructii edilitare si gospodarie comunalaPentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente: a.) C.V. ? uri (Formularul 11)b.) Copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente si prezentare de angajamente/acorduri de participare.c.) pentru persoana responsabila cu executia se va prezenta certificatul valabil de atestare in domeniulconstructii edilitare si gospodarie comunala.Se vor anexa copii dupa atestate., Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 6Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehniceDeclaratie referitoare la utilajele de care dispune ofertantulpentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 7Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 8Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligate sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 actualizata.Ofertantul castigator, in cazul cazul in care este format dintr-oasociatie la care participa mai multe personae juridice sau fizice, se obliga sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului ISO 9001 ? sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii (sau echivalent)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document)., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectia mediuluiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara - 1.Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acordaastfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) =(pret minim/pret(n) ) x punctaj maxim alocat.
2. Durata de garantie acordata cazanelor
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) - pentru durata de garantie cea mai mare ofertata, dar nu mai mult de 7 ani, se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv; b) - pentru alta durata, dar nu mai mica de 2 ani, decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata n/ durata maxima x punctaj maxim alocat. Ofertele cu durata cazanelor mai mica de 2 ani vor fi declarate neconforme.Ofertele cu o durata cazanelor mai mare de 7 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer