Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrala termica si sistem de incalzire la Sectia de Pompieri Colina din Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 186785
Autoritate contractanta
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj
Cod de identificare fiscala: 4288152
Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-591271;0264-591255
Fax: 0264-593873
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Centrala termica si sistem de incalzire la Sectia de Pompieri Colina din Cluj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Centrala termica si sistem de incalzire la Sectia de Pompieri Colina din Cluj - Napoca
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.11.2008 00:08
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj, B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71Cluj-Napoca4001240264/591271
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Avram Iancu al judetului Cluj, B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 69-71Cluj-Napoca
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie de participare 2.500leieclaratia privind eligibilitatea(formular 3)Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 118din OUG 34/2006(formular 4)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Scrisoare de bonitateBilant contabilInformatii generale (formularul 5)- Certificat ISO 9001 sau echivalent- Experienta: prezentarea principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani.Informatii privind subcontractanti (daca este cazul).Informatii privind asociatii(daca este cazul).Executie pana in data de 23.12.2008
SEAP, Fisiere atasate
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer