Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrale termice in cladirile din incinta


Detaliu pentru invitatia numarul 321358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Numar invitatie: 321358/06.03.2012
Denumire contract: Centrale termice in cladirile din incinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" TarnaveniCod fiscal: 4322386, Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Telefon: 0265446161, Fax: 0265446156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: Anna Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" TarnaveniStr. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrale termice in cladirile din incinta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: realizarea unor centrale termice proprii in cladirile - pavilion administrativ, Bloc alimentar, casa de oaspeti, Statia de ambulante, Magazie materiale, Radiologie
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de particip. 2000lei.Perioada de valab. a garantiei de particip: cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art.278-(1) din OUG 34/2006.Modul deconstituire a garantiei de particip: OP in contul Spit. Mun. ?Dr, Ghe. Marinescu? Tarnaveni RO34TREZ4795006XXX001079 deschis la trez Mun Tarnaveni.Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara, in original.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari in original.Conf. preved. art.33 alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare oferta se respinge daca nu este insotita de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de atribuire.Restituirea garantiei de particip: Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de particip, constituita de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of/of ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatsituatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Conform art. 49 din HG925/2006.5% din valoarea contractului fara TVA.Durata de garantie a lucrarii: minim 24 luni, de la receptia la terminarea lucrarilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarainstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariTermenul de valab a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de ofertaRest garantiei de buna executie se va realiza astfel :70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia, iar riscul pentru vicii este minim;restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006Manager dr. Szasz Ioan, Dir. Financiar-contabil ec. Moldovan Anna, Dir. Ingrijiri medicale Meghesan Zsuzsana, jr. Moldovan SergiuDecizia nr. 5/09.01.2012pentru constituirea comisiei de evaluare formata din: Pop Ioan Constantin, Savu Emil, Suciu Camelia, Rat Luminita, Groza GeorgetaDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Cert const emis de ORC de pe langa Trib. terit in orig sau copie certif pt conf cu orig cu semn si stamp din care sa rez ob de act al op ec a cod C.A.E.N coresp- Aut .de funct in orig sau cop certif pt conf cu orig- Cert const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de DGFP, din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons. Se va prez sit oblig scad in luna ant celei in care se dep of.-Cert priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Prim in a caror raza terit of are desc, suc, sed sec, pl din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la buge loc. Se va prez sit oblig sc in luna ant celei in care se dep of.Ordinul 52 din 16.12.2011 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturaleLEGEA 64/2008 cu completarile si modificarile ulterioare- societatea sa fie autorizata A.N.R.E pentru proiectarea si executia instalatiilor de gaze naturale, autorizatia PDI si EDI.- societatea sa detina toate autorizatiile I.S.C.I.R. pentru montare, instalare, P.I.F., SERVICE ? PTA1-2010Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Copie dupaultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente.- Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifra de afaceri pe ultimi 3 ani mai mare sau egala de 200.000, 00 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Exp sim: - Lista princip contr deluc in ultimii 5 aniDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului tehnic si de specialitate si al cadrelor de conducerepe ultimii 3 ani cf. Art.188 alin.3 din OUG 34/2006societatea trebuie sa ateste prin documente ca detine experienta si personalul necesar executiei de instalatii: a) minim 2 instalatori autorizati A.N.R.E.gr. IDb) minim 5 instalatori autorizati A.N.R.E. gr. IID sau gr.IIIDc) cel putin o persoana autorizata I.S.C.I.R RSL, d) cel putin o persoana autorizata I.S.C.I.R RVT, e) cel putin o persoana autorizata I.S.C.I.R RTS.prezentarea unor documente prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/PIF
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASAT IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer