Achizitie publica - Centrale termice pentru unitatile de invatamant (inclusiv montaj si PIF)
Detaliu pentru invitatia numarul 333505
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333505/10.08.2012
Denumire contract: Centrale termice pentru unitatile de invatamant (inclusiv montaj si PIF)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrale termice pentru unitatile de invatamant (inclusiv montaj si PIF)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurare si livrare echipamente conform Caietului de sarcini, elaborarea si avizarea proiectelor de specialitate, montarea utilajelor pe pozitie, efectuare probe, autorizare din punct de vedere al functionarii centralelor, punere in functiune si service.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 RON Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 14 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare.-in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4338, 839 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constituiprin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 16 din Sectiunea Formulare;Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Marilena Darlau - Secretar, Elena Anghel - consilier juridic, Iustina Petecuta - Sef Serviciu UATAPC, Gabriela Padureanu- sef serv. Buget Contab. Laura Ioana Ghinet - inspector Serviciu UATAPC; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional.A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Autorizatii ISCIR separat pentru montaj, punere in functiune, service si verificari periodice conform art. 13 din PT A1/2010 aprobate prin Ordinul ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri nr. 1007 /21.05.2010 publicate in MO nr. 513 / 23.05.2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara ca poate realiza din punct de vedere tehnic contractul de furnizare.Lista principalelor livrari de produseefectuatein ultimii 3 ani, Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada furnizarii in ultimii 3 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor produse de natura similara dusein valoare de 500000 lei fara TVA.Se vor prezenta maximum 2 contracte(parti relevante ale acestora) / procese verbale de receptie insotite de recomandari ale beneficiarilor., Cerinta 3: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 11:37