Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRALE TERMICE SI INSTALATII DE INCALZIRE LA UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 319235
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844855
Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti
Telefon: 0244516699
Fax: 0244513829
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CENTRALE TERMICE SI INSTALATII DE INCALZIRE LA UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Centrale termice si instalatii de incalzire: Grup Scolar Transporturi, Scoala nr.1 -Radu Stanian, Scoala nr.2 -Ienachita Vacarescu, Scoala nr.11- Florin Comisel, Scoala nr.13, Scoala nr.19, Gradinita nr. 9 - Nichita Stanescu, Gradinita nr. 5, Gradinita nr.7, Gradinita nr. 13 - Cheita de Aur, Gradinita nr. 18 - Casuta de Povesti, Gradinita nr.24, Gradinita nr.37 - Sfantul Stelian si Gradinita nr.38
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.12.2011 10:25
Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 707, 544 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.sit.personala;cazier judiciar/certif echiv.;Certif indepl.oblig.plata taxe si impozite buget stat si local; Certif.particip.cu oferta indep.; Decl.art.69^1 OUG 34/2006; Certif.constatator; docum de IMM(daca e cazul); Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani min.3400000lei; Fisa de Inf. gen.si bilanturi contabile 2008, 2009, 2010; Exp. similara-execut(finalizat)in ultimii 5 ani a unui contr de min 1700000 lei, fara TVA;Decl+Lista lucrari similare ultimii 5 ani; Nec. minim de pers.specializat: 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucr. in dom. I; 1 ing. instalator; 1 Instalator gaze nat autorizat(de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in dom. Energiei;1 coordonator SSM;Decl efectiv mediu anual personal; Info personal; Lista personal; Decl utilaje, instal, echipam. Info subcontractanti si/sau asociati; Certif care atesta ca respecta standarde de asig a calit SR EN ISO seria 9000/echiv;Certif care atesta ca respecta standarde de prot a mediului SR EN ISO seria 14000/echiv.
SEAP.Garant.particip.?34.000 lei/17.000 lei(I.M.M.);Pt.scris. de garant.se utiliz. formularul din documentatie;pt virament bancar, cont RO23TREZ5215006XXX000128, cod fiscal 2844855.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer