Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centralizare sistem de alimentare cu apa in localitatea Semlac, jud. Arad; statie de pompare, statie de tratare apa bruta, put forat, capacitati de stocare si aductiune intre foraje.


Detaliu pentru invitatia numarul 339433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SEMLAC
Numar invitatie: 339433/15.11.2012
Denumire contract: Centralizare sistem de alimentare cu apa in localitatea Semlac, jud. Arad; statie de pompare, statie de tratare apa bruta, put forat, capacitati de stocare si aductiune intre foraje.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEMLACCod fiscal: 3518830, Adresa: SEMLAC NR. 656, JUD. ARAD, Semlac, Telefon: 0257534137, 0257534135, Fax: 0257534137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEMLAC NR. 656, JUD. ARAD, Semlac, Romania, cod postal: 317295, telefon: +40 257534137, fax: +40 257534137, persoana de contact: LETITIA STOIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEMLAC NR. 656, JUD. ARAD, Semlac
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centralizare sistem de alimentare cu apa in localitatea Semlac, jud. Arad; statie de pompare, statie de tratare apa bruta, put forat, capacitati de stocare si aductiune intre foraje.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor executa lucrari de centralizare sistem de alimentare cu apa in localitatea Semlac, judetul Arad; statie de pompare, statie de tratare apa bruta, put forat, capacitati de stocare si aductiune intre foraje cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in documentatia tehnica publicata in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 734, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 54.680, 20 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre institutiile bancare.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO53TREZ0315002XXX000001, deschis la Trezoreria Orasului Pecica.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata daca garantia se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat;sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 6.514, 01 lei.
Garantie de buna executie
Se va constit. in cuantum de 10 % din val. contr., fara TVA, in max.3 zile lucr. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Dc. garantia se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat;sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la inch. p-v receptie la term.lucrarilor, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este min.; restul de 30% din val. garantiei, la expirarea per. de garantie a lucr. exec., pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Adrian Condur - Presedintele Comisiei de Evaluare2. Marius Cozma - Membrul Comisiei de Evaluare3. Viorel Danila - Membrul Comisiei de Evaluare4. Mihaela Oarga - Membrul Comisiei de Evaluare5. Marinela Bacai - Membrul Comisiei de Evaluare8. Letitia Stoian - Primarul Comunei Semlac9. Consilieri locali: Emilian Ardelean, Viorel Bordianu, Dan Tigu, Florin Fadoras, Valentin Fintinar, Horst Hai, Dan Herteg, Lucian-Gheorghe Ileana, Petru Kravecz, Gheorghe Pascu, Ioan Colompar, Dimitrie Stoian, Constantin Topan.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale (acesta va fi eliberat numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se vor prezenta cel putin pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a, c indice 1 si d din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a, c indice 1 cf. art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 5.400.000 lei (pentru persoanele juridice romane). Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin depunerea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in copie., 2. In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani au mai executat lucrari similare cu o valoare cumulata de cel putin 2.700.000 lei, fara TVA (valoare rezultata din maxim 2 lucrari executate).Se vor prezenta procesele verbale partiale/la terminarea lucrarilor, aferente fiecrarui contract depus in dovedirea experientei similare si recomandari de la beneficiari aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare care sa precizeze beneficiarul lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, valori si daca au fost executate corespunzator si duse la bun sfarsit., 2.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada ca dispun de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, prezentand documente pentru cel putin: - buldoexcavator ? min. 2 buc.;
- excavator ? min. 3 buc.;
- autobasculanta ? min. 3 buc.;
- autocamioane transport marfa ? min. 1 buc.;
- autobetoniera ? min. 1 buc.;
- compresor mobil ? min. 2 buc.;
- placa compactoare ? min. 3 buc.;
- echipament de sudare/taiere pentru conducte din PIED ? min. 1 buc.;
- vibrocompactor ? min. 1 buc.;
- generator de sudura ? min. 2 buc.;
- utilaj de forare orizontala, dirijat ? min. 1 buc.(Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? form. 6 ? in original)., 2. Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratia privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, 3.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: , a) 1 coordonator de proiect cu experienta profesionala in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, vor prezenta: diploma studii superioare tehnice - in copie;CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., b) 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, vor prezenta: Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor - in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., c) 1 responsabil cu asigurarea calitatii, vor prezenta: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data depunerii ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., d) 1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, vor prezenta: atestat ANRE si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., e) minim 1 sudor PE, vor prezenta: CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., 4.) In cazul sustinerii tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata., 5. Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. prev. art. 45 din O.U.G.34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G.925/2006, actualizata potrivit caruia: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor criterii de calific. Pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?., Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contr. si subcontractantul acestuia cf. contr. de subcontractare si prev. DA. (Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora). Anterior semnarii contr., op. declarat castigator i se va solicita sa prez. acordul de subcontractare din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.)precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prez. in lb. romana sau, daca sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dp. acestea., 6. Dc. oferta este dep. de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere dep. cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr. Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. 1.) Certificat in termen de valabilitate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emis pentru activitati relevante in raport cu obiectul procedurii - in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului, exitand totusi posibilitatea ca o societate sa fie acceptata daca dovedeste faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca va primi certificarea., 2.) Certificat cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent) emis pentru activitati relevante in raport cu obiectul procedurii - in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului, exitand totusi posibilitatea ca o societate sa fie acceptata daca dovedeste faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul cel mai mic ofertat; Pret n ? pretul cuprins in oferta evaluata.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Garantie tehnica acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga per. de garantie tehnica ofertata, dar nu mai mare decat per. maxima indicata de AC, respectiv 10 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pt. alta per. decat cea prev. la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pn = (Pern/ Permax) x punctajul maxim alocat, Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per max ? perioada de garantare tehnica a lucrarilor maxima ofertata; Per n ? perioada de garantare tehnica a lucrarilor maxima cuprinsa in oferta evaluata, c) pt. o per. mai mica decat per. minima impusade catre AC, respectiv 2 ani, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma; d) pt. o per. mai mare decat per. maxima indicata de AC (10 ani), nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer