Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centru de afaceri in orasul Negresti Oas


Detaliu pentru invitatia numarul 322562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Negresti Oas
Numar invitatie: 322562/23.03.2012
Denumire contract: Centru de afaceri in orasul Negresti Oas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: 0261/854845, Fax: 0261/854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Negresti Oas, str. Victoriei nr. 95-97, Loc. Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: Halas Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte a Primariei Negresti Oas, str. Victoriei nr. 95-97, Loc. Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centru de afaceri in orasul Negresti Oas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Centru de afaceri in orasul Negresti Oas: 1.Amenajari exterioare;2.Dotari si echipamente;3.Constructii: -finisaje interioare;
-finisaje exterioare;
-consolidare structura rezistenta;4.Instalatii exterioare si interioare apa, canalizare, gaz, electrice;5.Organizare de santier;6.Pregatirea personalului de exploatare;7.Executarea probelor tehnologice
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 064, 964.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13.000 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata : -virament bancar in contul RO31TREZ5485006XXX000056, Trez.Negresti Oas, cod fiscal: 3963951, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completata conform Formularului 28 ? Scrisoare de garantie bancara ? in original (dinSectiunea VIII Formulare), in cuantumul si perioada prevazuta in doc. de atribuire ;?Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;?In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004 (cuantumul gar. de particip.va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular nr. 30 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16, alin.(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.?In conformitate cu art.278, alin.1, lt.b., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modif. si compl.ulter., din garantia de participare se va retine suma de 4844, 96 Lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispoz.art.88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate in doc. de atrib., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM - Formular 30 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Este de 10% din val.contr.fara T.V.A. Modul de constit.: *printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig.(Form.29-Scris.de garant.bancara de buna exec.din Sect.VIII Formulare)-original; sau *daca partile convin se poate constit.prin retineri succes.din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractant.are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul org.fiscal competent in administr.cestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succes.din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stab.drept gar.de buna executie in doc.de atrib.Se va putea restit.conf.art.92, alin.(4)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declarat./formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Se completeaza: *Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 1; *Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si compl.prin Legea 337/2006, cu modif.si compl.ulter.-Declaratie privind eligibilitatea Formular 2; *Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter.?Formular 3; *Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69*1 din O.U.G. 34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontr./tert/sustin.)-Formular 4.Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proced.de atribuire: Primar?Ec.Bura Nicolae; Viceprimar?Ec.Cicio Ioan; Secretar?Jr.Grigoras Radu; Sef serviciu U.A.T. si Investitii?Ing. Halas Maria; Cons.Proiecte?Ec.Cora Andreea.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art. 69*1, art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. *Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 5.Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. *Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor; *certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la begetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in copie lizibila "cf cu orig", se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate docum. in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin :1.300.000 Lei.Operatorii economici ce beneficiaza de perevederile art. 16 alin.(2) din Lg. 346/2004, vor prezenta 50% din valoare., * Situatiile financiare pentru anii 2008, 2009, 2010, * Cash-flow de executie a lucrarii pentru 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 350.000 Lei fara Tva, suma respectiva putand fi imobilizata pe o durata de 4 luni., * Informatii privind asocierea.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50%a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Prezentarea Experientei similare ? valoarea minima impusa 700.000 Lei fara Tva, insotit de certificari de buna executie, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari de constructii civile si instalatii aferente (domeniul de activitate aferent obiectivului contractului).Se va prezenta cel putin un contract si un proces verbal la terminarea lucrarii fara obiectiuni, insotite de certificari.Se va accepta indeplinirea experientei similare si prin prezentarea de contracte distincte (lucrari de constructii civile si/sau instalatii aferente)., * O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, * Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., * Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalul angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani., * Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de executie a lucrari.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. sef santier executie cu experienta profesionala in domeniu constructii civile si instalatii;2. responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, industriale si constructii instalatii (RTE);3. responsabil controlul calitatii (CQ)Persoanele propuse vor fi angajati proprii sau colaboratori., * Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., * Informatii privind asocierea * Certificat conform ISO 9001:2008 (certificarea sistemului de management al calitatii)., * Certificat conform ISO 14001:2008 (certificarea sistemului de management al mediului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -prin descarcare de pe S.E.A.P., sau direct de la Sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer