Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centru de afaceri pentru promovarea si sustinerea produselor si tehnologiilor de energii regenerabile denumit ,,BUSINESS ENERGY??


Detaliu pentru invitatia numarul 346657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OSORHEI
Numar invitatie: 346657/16.05.2013
Denumire contract: Centru de afaceri pentru promovarea si sustinerea produselor si tehnologiilor de energii regenerabile denumit, ,BUSINESS ENERGY??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: Bara Ramona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul comunei Osorhei - loc. Osorhei, nr.71
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centru de afaceri pentru promovarea si sustinerea produselor si tehnologiilor de energii regenerabile denumit, ,BUSINESS ENERGY??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor de construire a unei cladiri cu destinatia -centru de afaceri pentru promovarea si sustinerea produselor si tehnologiilor de energii regenerabile denumit, ,BUSINESS ENERGY?? in comuna Osorhei, inclusiv dotarea acesteia cu echipamente tehnologice si mobilier.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 853, 561 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 57.071 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria municipiului Oradea de catre Comuna Osorhei, cod fiscal 4641288; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul BNR la data publicarii invitatiei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA, avandu-se in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pop loan - primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor loan - viceprimar, Herlitska Mariana -contabil sef, Agoston Sandor Ianos - consilier local. Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis lonut - consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona - consilier inst. pub., Soanea Pavel - inspector, Ghirdan Ghizela Tunde - consilier - compartiment financiar-contabil, Dan Antoniu Sebastian - exp. extern cooptat.4. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.Nota: ?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) autorizat al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 5707122 lei.- Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala dincel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ron, Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2012 (la data de31.12.2012)sa fie mai mare sau cel putin egal cu 100%;Pentru transformarea in Lei se va utilizacursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ron, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim 951.187 lei, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a dovedi capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pentru o perioada de 4 luni de la data inceperii executiei contractului de lucrari.Formula dupa care s-a calculat suma este: V(suma) = V(e) / D(e) x 4, unde: ?V(suma) ? valoare suma solicitata;?V(e) - valoarea estimata a contractului fara TVA;?D(e) - durata de executie a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie acordata lucrarilor;?4 luni - perioada solicitata de autoritatea contractanta.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ron.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar executat cf. art.14 (1) din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.853.561 lei fara TVA, insotita documente/contracte/sau parti relevante ale contractelor/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari din categoria constructiilor civile. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucraridin caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a echipamentelor tehnice, respectiv a utilajelor, a instalatiilor, a mijloacelor de transport mentionate in Listele de cantitati Formularele nr. 27 si 28, in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp aferenta executiei.Nota: Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie, prin contract de inchiriere, leasing, contract prestari servicii sau comodat, sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport, se va prezenta copie xerox certificate pentru conformitate cu originalul dupa contractul de vanzare-cumparare/ contractul de leasing/ contractul de inchiriere/ factura fiscala de procurare sau alte documente de punere la dispozitie sau echivalent., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor prin care ofertantul sa faca dovada ca detine personal de specialitate atestat si specializat pentruexecutia lucrarilor in vederea implementarii cu succes a proiectului, astfel: 3.1 Inginer constructii civile - cu experienta in executia unor lucrari din categoria constructiilor civile la nivelul de complexitate al lucrarilor ce fac obiectul achizitiei: minim 1 persoana ;3.2 Inginer instalatii pentru constructii - cu experienta in executia unor lucrari de instalatii aferente constructiilor civile la nivelul de complexitate al lucrarilor de instalatii necesare realizarii constructiei ce face obiectul achizitiei: minim 1 persoana ;3.3 Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de M.D.R.T., pentru domeniul I ? constructii civile: minim 1 persoana ;3.4 Responsabil cu controlul calitatii (C.T.C.) ? inginer constructor: minim 1 persoana ;3.5 Topograf: ? minim 1 persoana;3.6 Sef punct de lucru ? maistru/tehnician in domeniul constructii civile: minim 1 persoana;3.7 inginer in specialitatea instalatii electrice - atestat de ANRE: minim 1 persoana., Continiare cerinta nr.3.Nota: 1) Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul/prezentare extras din registrul Revisal, contracte de colaborare si/sau de prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentarea CV-urilor si a copiilor xerox lizibile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului, prin care sa se dovedeasca experienta si specializarea acestora conform cerintelor de mai sus;
- prezentare copii lizibile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele de atestare eliberate deM.D.R.T. si A.N.R.E. conform cerintelor de mai sus, aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniulC.C.I.A. sau echivalent. Se va prezentarea un certificat emis de un organismnational sau international de certificare privind implementarea sistemului demanagement de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati pentru partea decontract pe care o va realiza. Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primii certif., Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatoriieconomici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A. sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu conform conditiilor din standardul, SREN -ISO 14001/2005 - sistem de management de mediu sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati pentru partea decontract pe care o va realiza. Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primii certif.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
Durata de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer