Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centru de coordonare si monitorizare a activitatilor de interventie in caz de dezastre


Detaliu pentru invitatia numarul 170766
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Centru de coordonare si monitorizare a activitatilor de interventie in caz de dezastre
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare produse ? vehicul de teren ?Centrul pentru coordonarea si monitorizarea activitatilor de interventie in caz de dezastre?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 12.09.2008 12:54
Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Caras-Severin, Sala de sedinte, et. 3, Piata 1 Decembrie 1918 nr.7, Resita
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2008 11:15
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Caras-Severin, Sala de sedinte, et. 3, Piata 1 Decembrie 1918 nr.7, Resita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente); 4. Copie Certificat de inregistrare; 5. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 6.Fisa de informatii generale despre ofertant; 7. Copie Bilant contabil pentru anul fiscal precedent (2007); 8. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani; 9. Experienta similara; 10. Recomandare; 11.Declaratie privind partile care vor fi subcontractate si specializarile acestora (daca este cazul).
CJ C-S, Piata 1 Dec. 1918 nr.1, et. 6, cam. 606; tel: 0255-224920; 0255-224920 Cost documentatie: 50 RON Plata prin casierie sau prin contul RO32TREZ1815040XXX001498 deschis la Trezoreria Resita
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer