Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centru de informare ?i marketing turistic


Detaliu pentru invitatia numarul 344109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vama
Numar invitatie: 344109/20.03.2013
Denumire contract: Centru de informare ?i marketing turistic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VamaCod fiscal: 3896895, Adresa: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare, Vama, Telefon: 0261-857161, Fax: 0261-857001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare, Vama, Romania, cod postal: 447350, telefon: +40 261857161, fax: +40 261857001, persoana de contact: Vasile Corodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centru de informare ?i marketing turistic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie lucrari ?i furnizare produse pentru obiectivul ?Centru de informare ?i marketing turistic?.Valoarea estimata a achizi?iei este de 755.126 lei fara TVA, din care: - 4.832 lei fara TVA cheltuieli diverse ?i neprevazute (0, 64%)- 750.294 lei fara TVA pentru execu?ie lucrari ?i furnizare produse, din care: Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 1 este 590.564 lei fara TVA, reprezentand 141.283 Euro (la cursul BCE din data de 17.03.2011, indicat in devizul general, 1 Euro = 4, 1800 lei).Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 2 este 57.876 lei fara TVA, reprezentand 13.846 Euro (la cursul BCE din data de 17.03.2011, indicat in devizul general, 1 Euro = 4, 1800 lei).Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 3 este 20.612 lei fara TVA, reprezentand 4.931 Euro (la cursul BCE din data de 17.03.2011, indicat in devizul general, 1 Euro = 4, 1800 lei).Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 4 este 81.242 lei fara TVA, reprezentand 19.436 Euro (la cursul BCE din data de 17.03.2011, indicat in devizul general, 1 Euro = 4, 1800 lei).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 755, 126 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garan?ie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantum de 11.500 lei pentru lotul 1, 1.100 lei pentru lotul 2, 400 lei pentru lotul 3, 1.600 lei pentru lotul 4.Garan?ia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garan?ia de participare emisa in alta limba decat romana va fi inso?ita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contesta?ia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalen?a, pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 20 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.- Garan?ia de buna execu?ie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca par?ile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, a?a cum a fost acesta modificat prin dispozi?iile H.G. nr. 1045/2011.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni.Perioada de garan?ie acordata produselor va fi de minim 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?e valabile pentru toate loturile: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instan?e judecatore?ti, pentru participare la activita?i ale unei organiza?ii criminale, pentru corup?ie, pentru frauda ?i/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sus?inute de catre ter?/ter?i sus?inatori, fiecare sus?inator are obliga?ia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situa?ii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul-sindic;
- nu ?i-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu ?i-a indeplinit sau ?i-a indeplinit in mod defectuos obliga?iile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instan?e judecatore?ti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei gre?eli in materie profesionala;
- prezinta informa?ii false sau nu prezinta informa?iile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare ?i selec?ie.Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic i?i are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele ?i taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Poli?ie al Jude?ului, respectiv Direc?ia Generala de Poli?ie de pe raza careia societatea i?i are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a depune Formularul nr. 2, precum ?icertificatele solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sus?inute de catre ter?/ter?i sus?inatori, fiecare sus?inator are obliga?ia de a depune o declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 ?i lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declara?ii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declara?ie autentica data in fata unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare sau a unei asocia?ii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: - primar: Corodan Vasile, - viceprimar: Sandor Imre Vilmos, - secretar: Man Dumitru, - contabil: Pintea Tatiana, - consilieri locali: Balla Geza, Chi? Gheorghe, Con?i Gheza, Cseh Attila, Fanea Mihai, Man Sorin Emilian, Mihaila Gheorghe, Oan?a Gra?ian ?tefan, Oros Mihai, Petrovici Gheorghe, Pomian Silviu Virgil, Pop Liviu, Sandor Imre Vilmos, - membrii in comisia de evaluare: Corodan Vasile, Miraveschi Ana, Monac Mircea Cosmin.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sus?inute de catre ter?/ter?i sus?inatori, fiecare sus?inator are obliga?ia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractan?i, fiecare subcontractant are obliga?ia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului pre?edintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sec?iuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Cerin?a 1 pentru toate loturile: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situa?ie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfa?ura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autorita?ile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul conractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfa?oare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, inso?ite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate ?i stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Cerin?a 2 numai pentru lotul 1: Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre ANRE pentru execu?ia de lucrari de instala?ii electrice.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sec?iuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1 pentru toate loturileCifra de afaceri globala, insumata pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 1.100.000 lei pentru lotul 1, de 110.000 lei pentru lotul 2, 40.000 lei pentru lotul 3, de 160.000 lei pentru lotul 4.Ofertantul va depune bilan?ul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheia?i, inregistrat la organele competente sau alte documente edificatoare in vederea indeplinirii nivelului cifrei de afaceri, in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a depune Formularul nr. 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referin?a dintre leu ?i moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Na?ionala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei2011:1 Euro = 4, 2379 lei2012:1 Euro = 4, 4560 lei., Cerinta nr. 2 numai pentru lotul 1: Scrisoare de bonitate bancara, privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul., Cerinta nr. 3 numai pentru lotul 1: Sustinerea financiara a lucrarilor ? Acces sau disponibil de resurse financiare in valoare de minim 190.000 lei pentru o perioada de doua (2) luni ? prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care ofertantul colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1 numai pentru lotul 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea unui contract, a carui valoare a fost de minim 590.564 lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani.
Se vor depune:
- Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerin?ei de calificare referitoare la experien?a similara sau,
- Procese verbale de recep?ie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata sau, - Recomandari/certificate constatatoare pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare., Cerin?a nr. 2 pentru lotul 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.
Se solicita ca cerin?a minima dovada de?inerii ?i disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conven?ii de inchiriere sau prin orice alte forme de punere la dispozi?ie) a unei sta?ii de betoane autorizata conform prevederilorOUG 195/2005 ?i a unui laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari de betoane conform prevederilor Legii 10/1995 ?i HG 766/1997.
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel pu?in urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport:
Incarcator frontal ? 3 buc, autocamion basculant 5 ? 20 tone incarcatura utila 3 buc, automacara >=20 tone ? 1 buc, vibrator de adancime pentru beton ? 3 buc.- In situa?ia in care ofertantul nu de?ine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta va prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerin?a nr. 3 numai pentru lotul 1:
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune condi?ii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos ?i pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Precizari:
- Operatorul economic care beneficiaza de sus?inerea capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sus?ine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective ?i sa eviden?ieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza necondi?ionat, in func?ie de necesita?ile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
- In cazul unei oferte in asociere, cerin?ele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerin?a nr. 4 pentru lotul 1?ef Proiecta) Studii: - superioareb) Experien?a generala: Cel pu?in 5 ani.c) Experien?a specifica: Cel pu?in 3 ani in domeniul specific activita?ilor din cadrul proiectului.- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca ?ef Proiect urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerin?a nr. 5 pentru lotul 1?ef de ?antiera) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licen?a in domeniul: construc?ii civile ? industriale - agricoleb) Experien?a generala: Cel pu?in 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experien?a specifica: Cel pu?in 3 ani in domeniul specific activita?ilor din cadrul proiectului.- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca ?ef de ?antierurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerin?a nr.6 pentru lotul 1Responsabil Tehnic cu Execu?ia (RTE)a) Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerin?ele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguran?a in exploatare; in urmatoarele domenii de construc?ii: I -Construc?ii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere.- Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Execu?ia (RTE) urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerin?a nr. 7 pentru lotul 1Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licen?a in orice domeniu de construc?ii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experien?a generala: - participarea/ implicarea pe o pozi?ie identica intr-un proiect similar- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerin?a nr. 8 pentru lotul 1Inspector S.S.M- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Cerinta nr. 9 numai pentru lotul 1O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Cerin?a nr. 1 numai pentru lotul 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calita?ii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la sistemele de asigurare a calita?ii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, Cerin?a nr. 2 numai pentru lotul 1Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protec?ie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic ?i Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau interna?ionale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legisla?ia comunitara ori cu standardele europene sau interna?ionale privind certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer