Achizitie publica - ?CENTRU DE INFORMARE SI PROMOVARE A TURISMULUI IN COMUNA ODOBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
Detaliu pentru invitatia numarul 348619
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348619/14.06.2013
Denumire contract: ?CENTRU DE INFORMARE SI PROMOVARE A TURISMULUI IN COMUNA ODOBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Odobesti (Primaria Comunei Odobesti)Cod fiscal: 4402698, Adresa: Com.Odobesti, sat.Odobesti, Odobesti, Telefon: 0245721101, Fax: 0245721236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Odobesti, sat.Odobesti, Odobesti, Romania, cod postal: 137345, telefon: +40 245721101, fax: +40 245721236, persoana de contact: Vasile Anghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Odobesti, Com.Odobesti, sat.Odobesti, Odobesti, Romania, cod postal: 137345
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CENTRU DE INFORMARE SI PROMOVARE A TURISMULUI IN COMUNA ODOBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui centru de informare si promovare a turismului in comuna Odobesti, in conformitate cu specificatiile Caietului de Sarcini.Valoarea estimata totalaa contractului este 425.418 lei fara TVA/97.439 Euro din care: - valoarea estimata a contractului initial fara optiunea de diverse si neprevazute: 382.977 lei fara TVA /87.718 euro- valoarea estimata aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 42.441 lei fara TVA /9.721 euro
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.659, 54 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Data corespunzatoare cursului calculat de BNR , la care se determina echivalenta leu/euro este 12.04.2013; 1 EURO = 4, 3960 lei.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 3.829, 77 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratieprivindincadrareaintreprinderii in categoria IMM ? formularul nr. 17, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se prezinta in original);
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original)- virament bancar in contul autoritatii contractante RO46TREZ2765006XXX000063? Trezoreria TITU.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora limita de depunere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasescin categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular F3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4; Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Reprezentant legal: Alecu NiculaePresedinte ?Anghel VasileMembrii ?Marinica Eugenia, Mitroi Veronica, Serban Irina, Vlad Ion.Persoanele cu functie de decizie la nivelul Autoritatii Contractante: secretar - Anghel Vasile, contabil - Marinica Eugenia, responsabil cu probleme de urbanism - Radu Andreea ? Nicoleta, inspector- Mitroi Veronica, consilier achizitii publice ? Serban Irina, consilieri: Alexandru Ion, Badea Gabriela, Dragu Gheorghe, Gherghin Marius, Grecu Ionut-Daniel, Paraschiv Constantin, Radu Ioana, Radu Ilie, Radoi Vasile, Stoaian Virgil, Stoica Constantin, Vasile -Dochiu Victoria, Vlad Ion.Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului) - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.- Atestat executare bransamente electrice emis de ANRE, valabil la data limita de depunere aofertelor conform Regulamentuluipentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic afost modificat si completat prin Ordinul ANRE nr. 51 /2011, care s-a publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 932/29.XII.2011.;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale cu activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Aceasta trebuie sa fie egala sau mai mare de 765.954 lei. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei- 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5ani insotita de certificari de buna executie pentru executia celor mai importante lucrari. Certificarile vor indica valori, perioade de executie, benficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client private, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor demonstra prin certificate/documente implicarea inmaximum 2 contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, al caror obiect este similar cu obiectul contractului (lucrari de constructie cladiri) cu o valoare cumulata de cel putin 382.977 lei, fara TVAPentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Cerinta 2Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente.Ofertantul trebuie sa detinacel putin urmatoarele echipamente: -excavator;
- buldozer;
- autobasculanta;
- schela metalica;
- betoniera;
- echipamente pentru finisaje cladiriPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor in cauza. In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte Formularul F8 ? dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta 3Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: - sef de santier;
- inginer constructor;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii edilitare;
- responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- inginer cu studii superioare in domeniul instalatii pentru constructii;
- responsabil in materie de sanatate si securitate in muncaSe nomonalizeaza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Ofertantul va prezentain copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala)- C.V. -uri;
-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente ( aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor), sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea ( pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (3) lit. b din OUG 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul F9 si F20, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta 6Informatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere financiara tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantului.In caz de sustinere tehnica si profesionala tertul va completa angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului., Cerinta 4Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Cerinta 5Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere Certificatul ISO 9001 sau echivalentCertificatul ISO 14001 sau echivalentSe va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor ISO 9001 si ISO 14001 este obligatorie pentru toti asociatii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 12:11