Achizitie publica - ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Lugasu de Jos, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
Detaliu pentru invitatia numarul 334363
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334363/27.08.2012
Denumire contract: ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Lugasu de Jos, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUGASU DE JOSCod fiscal: 4411300, Adresa: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Telefon: 0259346336, Fax: 0259346336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +04 0259346336, fax: +04 0259346336, persoana de contact: SORBAN LEVENTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +04 0259346336, fax: +04 0259346336, persoana de contact: SORBAN LEVENTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Lugasu de Jos, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica ?cerere de oferte? are ca scop atribuirea contractului avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru obiectivul de investitii ? ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Lugasu de Jos, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 118.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.411, 18 lei respectiv 1%din val estimata a contractului de lucrari.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 1% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1 (din Capitolul III); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Certificat de cazier fiscal- Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabilla data deschiderii ofertelor.;Situatia privind obligatiile catre Bugetulgeneral consolidat si Bugetul local-SevaprezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - figureaza cu obligatii de plata.;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din12.10.2010-Se va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cu functie de decizie la nivelul institutiei sunt: Primar-SORBAN LEVENTE; Viceprimar ? Secara Nicoleta, Secretar ? Giurgiu Mariana, Contabil ? Gulimanescu Geanina Diana, Sef serviciu administrativ si implementare proiecte-Grim Andras.Consilieri locali: Bozga Corneliu, Bucsas Iuliu, Buzle Alina Ioana, Ciorte Aurel, Cret Sorin Ioan, Fekete Mihai, Kanya Endre, Luca Gavril, Luca Petru, Merai Stefan, Pascalau Alin Sorinel, Portik Emeric, Secara Nicoleta Felicia. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 15 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Se prezinta Lista lucrarilor sim, fin si recept in ultimii 5 ani. Se va prezenta maxim un contract de lucrari similare in domeniul lucrari de constructii a caruivaloare sa fie de cel putin 227.000 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contr sim se va face, utilizand curs de schimb valut stabilit de Banca Nat a tarii de origine a ofert, pt ziua incheierii contr sau a act adit.Cond de califi de mai sus este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ doc- lista cuprinzand contractele similare, in original;
-copiide pe partile relevante ale contractului similar cu valoare de cel putin 227.000 lei (pentru contractele de lucrari) fara TVA, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
- copiea procesului-verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara; in copie semnata si stampilata pentru conformita, Experienta similara - Se va prezenta maxim un contract de servicii similar de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, in val de cel putin 1.400 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contr sim se va face, utilizand curs de schimb valut stabilit de Banca Nat a tarii de origine a ofert, pt ziua incheierii contr sau a act adit. Cerintele sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ doc: copiide pe partile relevante ale contr similar cu val de cel putin 1.400 lei fara TVA, insotite de acte adit si anexe acestora, in copie semnata si stampilata pt conf cu originalul;copiea proces-verbal de receptie a docum tehnice la finalizarea prestarii serv de proiectare in baza contract care dovedeste experienta similara ( prin finalizarea prestarii serviciilor se va intelege - servicii receptionate partialsau servicii recep?ionate la sfar?itul prestarii - sfar?itul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garan?ie); in copie semnata si stampilata pt conf cu originalul;, Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil tehnic cu executia(RTE) in domeniul constructii civile -1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM siPSI - 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului Inginer topograf, cu autorizatie OCPI (Oficul de Cadastru si Publicitate Imobiliara) cat B, C - 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului prestarea serviciilor de proiectare inginer sef de proiect ? 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului prestarea serviciilor de proiectare inginer proiectant constructii civilecu experienta in domeniul constructii civile ? 1 persoana, Se va prez o decl ref la dotari, echip tehn, etc. de care poate disp op ec pt indeplinirea contr.Pt a fi calif ofert treb sa dem ca poate disp de echip tehn necesare pt indeplinirea contr.Op ec treb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in propr, in chirie, sau in orice alta form leg, echip si utilaj necesare pt indeplinirea contr.Se consid indeplinita aceasta solicit prin prezent form nr.8 completat, in orig, insotit, de urmat doc justifi: copia listei mijloacelor fixe sau copia facturii de achiz utilaj/echip, insotite de copia cartii de ident a vehic, ;copia contra de leasing, in temeiul caruia a fost achiz utilaj/echip, din care sa rez ca, ofertantul are cel putin drept de folos asupra utilaj/echip, si isi va mentin acest drept pe toata perioada de derulare a lucr de exec;copia contr de inchiriere, din care sa rez ca, ofert are cel putin drept de folos asupra utilaj/echip, si isi va ment acest drept pe toata perioada de derulare a lucr de exec., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii-Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, referitor laactivitatea supusa procedurii de achizitie(proiectare si executie), valabil la data depunerii ofertelor.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Standarde de protectie a mediului-Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie(proiectare si executie), valabil la data depunerii ofertelor.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
26
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie acordat lucrarilor
24
Descriere: Detalii privind algoritmul de calcul la sectiunea modul de prezenare al propunerii financiare
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
25
Descriere: Detaiile algoritmului de calcul vor fi prezentate la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare.
Termen de predare al proiectului tehnic
25
Descriere: Detaiile algoritmului de calcul vor fi prezentate la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 19:33