Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 337725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUGASU DE JOS
Numar invitatie: 337725/18.10.2012
Denumire contract: ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
Stare procedura: Suspendata(din 02.11.2012 00:12)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUGASU DE JOSCod fiscal: 4411300, Adresa: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Telefon: 0259346336, Fax: 0259346336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +40 259346336, fax: +40 259346336, persoana de contact: SORBAN LEVENTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +40 259346336, fax: +40 259346336
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica ?cerere de oferte? are ca scop atribuirea contractului avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie, precum si dotarea cu mobilier, pentru obiectivul de investitii ? ?Centru de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 118.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.411, 18 lei respectiv 1%din val estimata a contractului de lucrari.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 1% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1 (din Capitolul III); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Certificat de cazier fiscal- Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertelor.;Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local-Se va prezenta Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social si puncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - figureaza cu obligatii de plata.;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010-Se va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cu functie de decizie la nivelul institutiei sunt: Primar-SORBAN LEVENTE; Viceprimar ? Secara Nicoleta, Secretar ? Giurgiu Mariana, Contabil ? Gulimanescu Geanina Diana, Sef serviciu administrativ si implementare proiecte-Grim Andras.Consilieri locali: Bozga Corneliu, Bucsas Iuliu, Buzle Alina Ioana, Ciorte Aurel, Cret Sorin Ioan, Fekete Mihai, Kanya Endre, Luca Gavril, Luca Petru, Merai Stefan, Pascalau Alin Sorinel, Portik Emeric, Secara Nicoleta Felicia. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 15 zile inainte de data depunerii ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra media de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica-ultimii trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, o cifra medie de afaceri globala de cel putin 482.000 lei, Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, Existenta resurselor financiare - se prezinta documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului ofertantul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, credit sau alte instrumente financiare echivalente) in valoare de minim 65.000 lei, pe o perioada de minim2 luni de la data deschiderii ofertelor. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulte ca, suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Documentul ce dovedeste indeplinirea acestei cerinte va fi insotit de declaratia ofertantului, prin care acesta se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri, in cazul in care oferta sa va fi declarata ca fiind castigatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Se prezinta Lista lucrarilor similare, finalizatesi receptionate in ultimii 5 ani. Se va prezenta maxim un contract de lucrari similare in domeniul lucrari de constructii a caruivaloare sa fie de cel putin 227.000 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contractului similar se va face, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de Banca Nationala a tarii de origine a ofertantului, pt ziua incheierii contractului sau a actelor aditionale.Conditia de calificare de mai sus este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ documentele - lista cuprinzand contractele similare, in original;, Experienta similara: - se confirma prin prezentarea certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Experienta similara - Se va prezenta maxim un contract de servicii similar de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, in valoare de cel putin 1.400 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contractului similar se va face, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de Banca National a tarii de origine a ofertantului, pt ziua incheierii contractului sau a actelor aditionale. Cerintele sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ documentele: , Experienta similara: - se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil tehnic cu executia(RTE) in domeniul constructii civile -1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM siPSI - 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului Inginer topograf, cu autorizatie OCPI (Oficul de Cadastru si Publicitate Imobiliara) cat B, C - 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului prestarea serviciilor de proiectare inginer sef de proiect ? 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului prestarea serviciilor de proiectare inginer proiectant constructii civilecu experienta in domeniul constructii civile ? 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Se va prezenta o declaratie referitor la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea contr.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamente si utilaje necesare pt indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea formularului nr.8 completat, in original, insotit, de urmatoarele documente justificative: , (continuare referitor la dotari si alte echipamente)-copia listei mijloacelor fixe sau copia facturii de achizitie autilajului/echipamentului, insotite de copia cartii de identate a vehiculului, ;copia contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/echipamentul;copia contractuluide inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantull are cel putin drept de folos asupra utilajului/echipamentului., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
29
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie acordat lucrarilor
23
Descriere: Detalii privind algoritmul de calcul la sectiunea modul de prezenare al propunerii financiare
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
24
Descriere: Detaiile algoritmului de calcul vor fi prezentate la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare
Termen de predare al proiectului tehnic
24
Descriere: Detaiile algoritmului de calcul vor fi prezentate la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata acestei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer