Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si PANOU DE INFORMARE TURISTICA


Detaliu pentru invitatia numarul 340499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cernat (Consiliul Local al Comunei Cernat)
Numar invitatie: 340499/04.12.2012
Denumire contract: CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si PANOU DE INFORMARE TURISTICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cernat (Consiliul Local al Comunei Cernat)Cod fiscal: 4404338, Adresa: Comuna Cernat nr.456 Jud. Covasna, Cernat, Telefon: 0267-367501, Fax: 0267-367488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si PANOU DE INFORMARE TURISTICA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va reamenaja o cladire existenta intr-un centru local de informare si promovare turistica, respectiv se va executa un adapost pentru un panou turistic cu ecran tactil.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 490, 106 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 9.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO24 TREZ 2565 006X XX00 2378, deschis la Trezoreria Municipiului Tg Secuiesc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 4404311. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/euro se va face la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada devalabilitate a ofertei conform art. 90 din HG 925/2006, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului, prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditie nr. 1Ofertantul/Candidatul/ Candidatul asociat trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta; Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decat ofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respective proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConditie nr. 2Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Conditie nr. 3Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Conditie nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: BOLONI David, primarBOLONI Borbala, presedinte Comisie de evaluareKEREKES Zoltan, membru Comisie de evaluareVARGA Elemer, membru Comisie de evaluarePersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: SZASZ IMOLA, GYERGYAI ALADAR STEFAN, TO;TH TIHAMÉR ODON, VIRAG JANOS, MAGORI ISTVAN, NAGYOLAH ERNO LAZAR, KONCZEY KAROLY CSABA, MATEI ZOLTAN, DEAK ATTILA, DOMBI JANOS ZOLTAN, FÜZI ISTVAN LEVENTE, MATHÉ ELODModalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularuluinr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2004 Cerinta nr. 1.1.a Persoane fizice sau juridice romaneOfertantul trebuie sa prezinte un certificat constatator emis de ONRC, iar codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sacorespunde cu specificul activitatii ce se va executa in cadrul prezentului contract.1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare capersoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tarain care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis deOficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).i. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzand specificului activitatii cese va executa, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, inoriginal, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tarain care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).9) activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN sau echivalent din certificatul constatator sau din documentul echivalentprezentat de persoana fizica/juridica straina, corespunzand specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata in afarasediului/la beneficiar in mod obligatoriu)Note: 1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualultert sustinator; cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care orealizeaza, iar subcontractantii pot prezenta aceste documente daca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor pentru careeste obligatorie autorizatia/atestatul/certificatul solicitat si daca subcontractantii executa in totalitate lucrarile pentru care se solicitaautorizatie/atestat/certificat.2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pecare o realizeaza.3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentatrespectivul formular in copie.Cerinta nr. 2.Se solicita atestat ANRE tip B pentru exectuarea lucrarilor de instalatii electrice (sau echivalent emis in tara unde operatorul economic isiare sediul). Ofertantul va trebui sa dispuna de autorizatie ANRE pentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice. In cazul unui grup deoperatori ecomomici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca estecazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. Inacest scop, la verificarea ofertei se vor corobora datele din Formularului F2, F3, din declaratia privind asociatii/subcontractantii si acordul deasociere/acordul prealabil de subcontractare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Capacitatea de sustinere financiara a lucrarilor: ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii, contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 245.053 lei pentru perioada solicitata de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii generale privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa aiba experienta generala in executia lucrarilor de cladiri rezidentiale si nerezidentiale.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 5 ani: - lucrari executate si duse la bun sfarsit de cladiri rezidentiale si nerezidentiale: ale caror valoare cumulata este de minim 450.000 lei, fara TVA, dintr-un singur contract sau din maxim 2 contractePrin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se va prezenta Formularulnr. 7: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2.Ofertantul va trebui sa dispuna de: 1 ?sef punct de lucru?, 1 ?responsabil tehnic cu executia?, in domeniul de specialitate al obiectului contractului; 1 ?responsabil cu controlul tehnic de calitate?, desemnat prin decizie interna, 1 specialist autorizat ANRE gradul IIB pentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice. Se prezinta CV cu semnatura persoanei in original pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate)/Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime/ Angajament de participare. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. In cazul sustinerii din partea unui tert, se va prezenta angajament ferm autentificat., Cerinta nr. 3.Informatii privind subcontractantiiInformatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul careurmeaza sa fie indeplinit.ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri prealabile neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor subcontractate, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantilor., Cerinta nr. 4.Informatii privind asociatiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate deasociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) pentru partea lui din contract, respectiv Standardele de calitate, standardele privind protectia mediului.ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri de asociere neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor din lucrare ce se vor executa de asociat. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluare. Cerinta nr. 1.Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor: ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 2.Informatii privind protectia mediului: ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent (autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 194., 195. si 196 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 20:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer