Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Centru local de informare turistica in Comuna Calinesti si proximitati (Desesti, Giulesti, Budesti, Ocna Sugatag); Dezvoltare si marketing turistic?


Detaliu pentru invitatia numarul 326498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CALINESTI (CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES)
Numar invitatie: 326498/15.05.2012
Denumire contract: ?Centru local de informare turistica in Comuna Calinesti si proximitati (Desesti, Giulesti, Budesti, Ocna Sugatag); Dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALINESTI (CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES)Cod fiscal: 3694837, Adresa: CALINESTI, NR.379, JUDETUL MARAMURES, Calinesti, Telefon: 0262373346, Fax: 0262373084
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALINESTI, NR.379, JUDETUL MARAMURES, Calinesti, Romania, cod postal: 437075, telefon: +40 262373346, fax: +40 262373084, persoana de contact: GHEORGHE ANDREICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria CALINESTI, NR.379, JUDETUL MARAMURES, Calinesti, Romania, cod postal: 437075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Centru local de informare turistica in Comuna Calinesti si proximitati (Desesti, Giulesti, Budesti, Ocna Sugatag); Dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de executie la: ?Centru local de informare turistica in Comuna Calinesti si proximitati (Desesti, Giulesti, Budesti, Ocna Sugatag); Dezvoltare si marketing turistic?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 593, 556 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.871, 00 Lei.1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putinperioada minima de valabilitate a ofertei.2.Se constituie prin virament bancar (RO58 TREZ 4365 006X XX00 3216 Trezoreria Baia Mare)sauprintr-un instrument de garantare emis in condiiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si saprevada ca plata garntiei se va executa neconditionat, conform art.87 din HG 925/2006 si art287.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individualisau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economiciimplicati, anexate garantiei.3. In cazul asocierilor garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4. Ofertele care nu prezintagarantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexatescrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla ininteriorul coletului.5. In caz de contestatie se aplica Art. 2781*)- (1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. 1.Garantia de buna executie: instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale(HG1045/2011).Dupa receptia cu succes laterminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%.Pentru diferentA DE 30%, contractantul va prelingivalabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular F1 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat, Formular F2 Declaratie privind calitate de participant al procedura, semnat si stampilat, Formular F3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat, F4 Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 OUG34/2006 semnat si stampilat, persoanele implicate in organizare: Mihalca Vasile Stefan, Chira Daniel, Cotofan Ionut Mircea, Muresan Cristina, Formular F5 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta semnat si stampilat, Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, , acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. InainteInainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.Cazier fiscal al persoanei juridice. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatatoremis de ORC emis cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriii ofgertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copielegalizata.Cazier fiscal al persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantul are cifra medie globala de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani fiscali de1.187.112 lei, Ofertantul detine surse financiare proprii in vederea sustinerii lucrarilor pe odurata de minim 4 luni, in valoare de minim 148.389 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractori, Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depuneriiofertei) un contract similar in valoare de minim 593.556 lei fara TVA, Ofertantul dispunepentru indeplinirea prezentului contract de utilajeechipamente care acopera necesarul conform extrasului de utilaje corelat cugraficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resurselefinanciare si cu cash-flow-ul si dispune pentru indeplinirea prezentuluicontract de statie de betoane, laborator de gradul II, certificat de atestareemis de IGSU pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelorcombustibile, valabil la data deschiderii ofertelor., Ofertantul dispune de un Manager de Proiect ? inginer constructor cuvechime de minim 5 ani, coordonator de lucrare - inginer de constructiicivile, RTE atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, un sefde santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), altul decat sef desantier, ingineri de specialitate pe domeniile: termice, sanitare, electrice (cuatestat ANRE), inspector de protectia muncii ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara An=Pmin/Pn x 65, unde An=punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin=valoarea ofertei in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn=valoarea in lei fara TVA a ofertein, 65=punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Durata de executie
35
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: Bn=Emin/En x35, Unde Bn=punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Emin=cel mai scurt termen de exceutie propus in luni, En=termenul propus de ofertantul n in luni, 35=punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Durata de executie este cel ofertat conform formularului F31 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2. Ofertele care prezinta durata de executie mai mic de 4 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care prezinta o durata mai mare de 12 luni vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este disponibila pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer