Achizitie publica - ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA ONCESTI SI PROXIMITATI (VADUL IZEI, BARSANA)? localitatea ONCESTI , Jud. MARAMURES
Detaliu pentru invitatia numarul 331517
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331517/13.07.2012
Denumire contract: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA ONCESTI SI PROXIMITATI (VADUL IZEI, BARSANA)? localitatea ONCESTI , Jud. MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ONCESTICod fiscal: 16405078, Adresa: NR.18, Oncesti, Telefon: 0262348417, Fax: 0262348417
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR.18, Oncesti, Romania, cod postal: 437037, telefon: +40 0262348417, fax: +40 0262348417, persoana de contact: IOAN DRAGUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ONCESTI, NR.18, JUD.MARAMURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA ONCESTI SI PROXIMITATI (VADUL IZEI, BARSANA)? localitatea ONCESTI , Jud. MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari la: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA ONCESTI SI PROXIMITATI (VADUL IZEI, BARSANA)? localitatea ONCESTI , Jud. MARAMURES
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 593, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.871, 00 Lei.1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertei.2.Se constituie prin virament bancar (RO88 TREZ 4375 006X XX00 1450 Trezoreria Sighetu Marmatiei)sau printr-un instrument de garantare emis in condiiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garntiei se va executa neconditionat, conform art.86 al.4 din HG 925/2006 si art 287.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3. In cazul asocierilor garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006, adica 5.935, 55 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. 1.Garantia de buna executie: instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale(HG1045/2011).Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%.Pentru diferentA DE 30%, contractantul va prelingi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular F1 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat, Formular F2 Declaratie privind calitate de participant al procedura, semnat si stampilat, Formular F3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat, F4 Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 OUG34/2006 semnat si stampilat, persoanele implicate in organizare: Dragus Ioan Gheorghe, Maran Ileana, Pop Vasile Ioan, Negrea Mihai-primar, si persoanele care aproba bugetul aferent autoritati contractante: Dragus Mitru, Dragus Gheorghe, Dragus Marie, Dragus Ion, Iura Ioan Petru, Godja Vasile, Godja Ioan, Grigor Ioan, Dragus Ovidiu Dacian, Dragus Ioan, Chindris Mircea Florin, consilieri locali, Formular F5 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta semnat si stampilat, Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Cazier fiscal al persoanei juridice. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriii ofgertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin egala cu 1.187.110 leiPrezentarea bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010, 2011, inregistrate la autoritatile competente sau a unui alt document din care sa reiasa cifra de afaceri. Pentru anul 2011 daca nu este inca intocmit bilantul se vor accepta orice alte documente relevantePentru datele financiare in euro, se va considera cursul mediu din anul fiscal respectiv comunicat de Banca Nationala a Romaniei, Ofertantul detine surse financiare in vedereasustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni, in valoare de minim 148.389 leiPrezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficulde executie propus, cu echipamentul din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre finantator, respectiv duratadintre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractantava fi de minim 3 luni, si o scrisoare de confirmare a fondurilor(negrevat sau valoarea creditului obtenabil), cu o valoare suficienta pentru a asigura fluxul lunar pozitiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractori Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei) un contract similar in valoare de minim 593.555 lei fara TVA, Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract de statie de betoane, laborator de gradul II, valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul dispune de un Manager de Proiect ? inginer constructor, coordonator de lucrare - inginer de constructii civile, RTE atestat in constructii civile, un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), altul decat sef de santier, ingineri de specialitate pe domeniile: termice, sanitare, electrice (cu atestat ANRE), Ofertantul prezinta contract de lucrari, procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului.Ofertantul prezinta CV in original, contracte d emunca/colaborare sau prezinta angajamente de participare conform art.188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarat si probeaza calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc.) ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara An=Pmin/Pn x 65, unde An=punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A,
Durata de executie in luni
35
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: Bn=Emin/En x35, Unde Bn=punctajul acordat, Emin = cea mai scurta durata propusa in luni, En = durata propusa de ofertantul n in luni, 35 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Durata de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2. Ofertele care prezinta durata de executie mai mic de 4 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care prezinta o durata mai mare de 12 luni vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:47