Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Centru local de informare turistica in Comuna Sarasau si proximitati (Remeti, Sapanta, Campulung la Tisa); Dezvoltare si marketing turistic?


Detaliu pentru invitatia numarul 326884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sarasau (Primaria Sarasau)
Numar invitatie: 326884/16.05.2012
Denumire contract: ?Centru local de informare turistica in Comuna Sarasau si proximitati (Remeti, Sapanta, Campulung la Tisa); Dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sarasau (Primaria Sarasau)Cod fiscal: 3695301, Adresa: Sarasau nr. 511, Sarasau, Telefon: 0744922303, Fax: 0262371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sarasau nr. 511, Sarasau, Romania, cod postal: 437265, telefon: +40 744922303, fax: +40 262371212, persoana de contact: Norel Began
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sarasau nr. 511, judetul MaramuresRomania, cod postal: 437265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Centru local de informare turistica in Comuna Sarasau si proximitati (Remeti, Sapanta, Campulung la Tisa); Dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari la: ?Centru local de informare turistica in Comuna Sarasau si proximitati (Remeti, Sapanta, Campulung la Tisa); Dezvoltare si marketing turistic?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 593, 556 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.871, 00 Lei.1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putinperioada minima de valabilitate a ofertei.2.Se constituie prin virament bancar (RO60 TREZ 4372 1180 250X XXXX Trezoreria Sighetu Marmatiei)sauprintr-un instrument de garantare emis in condiiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si saprevada ca plata garntiei se va executa neconditionat, conform art.87 din HG 925/2006 si art287.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individualisau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economiciimplicati, anexate garantiei.3. In cazul asocierilor garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4. Ofertele care nu prezintagarantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexatescrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului.Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006, adica 5.935, 56 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. 1.Garantia de buna executie: instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale(HG1045/2011).Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%.Pentru diferentA DE 30%, contractantul va prelingi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular F1 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat, Formular F2 Declaratie privind calitate de participant al procedura, semnat si stampilat, Formular F3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat, F4 Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 OUG34/2006 semnat si stampilat, persoanele implicate in organizare: Began Norel, Nenestean Paula, Moldovan Vasile, Covaci Ion-primar, Formular F5 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta semnat si stampilat. Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.Cazier fiscal al persoanei juridice. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatatoremis de ORC emis cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriii ofgertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantul are cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali de1.187.112 lei, Oferantatul demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pt a realiz cash-flow-ul de executie a lucrarii in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni, in valoare de minim 148.389 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractori, Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei) un contract similar in valoare de minim 593.556 lei fara TVA, Formular 10 - Declaratie privind lista principaleleor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 11- Fisa de experienta similara, Contract de lucrari, procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului.Pentru contractele in euro, se va considera cursul comunicatde Banca Nationala a Romaniei din data semnarii contractului., Ofertantul dispune din surse proprii din sau de la terti, pentru indeplinirea prezentului contract de utilajeechipamente care acopera necesarul conform extrasului de utilaje corelat cugraficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resurselefinanciare si cu cash-flow-ul si dispune pentru indeplinirea prezentuluicontractcontract sau angajament de punere la dispozitiede statie de betoane, laborator de gradul II, certificat de atestareemis de IGSU pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelorcombustibile, valabil la data deschiderii ofertelor., Ofertantul dispune de un Manager de Proiect ? inginer constructor cuvechime de minim 5 ani, coordonator de lucrare - inginer de constructiicivile, RTE atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, un sefde santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), altul decat sef desantier, ingineri de specialitate pe domeniile: termice, sanitare, electrice (cuatestat ANRE), inspector de protectia muncii ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiaraAn=Pmin/Pn x 65, unde An=punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A,
Durata de executie
35
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: Bn=Emin/En x35, Unde Bn=punctajul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie este disponibila pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer