Achizitie publica - CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 355274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355274/01.11.2013
Denumire contract: CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 2573985, Adresa: Str. Principala F.N., Sutesti, Telefon: 0250-831020, Fax: 0250-831202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala F.N., Sutesti, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 250831020, fax: +40 250831202, persoana de contact: DANA MARIA ILIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala F.N., Sutesti, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 250831020, fax: +40 250831202, persoana de contact: DANA MARIA ILIESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul: "CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA? conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de :1016554 lei, din care: Cheltuieli pentru amenajarea terenului protectia mediului si aducerea la starea initiala=12312 leiCheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului=19155 leiCheltuieli pentru investitia de baza=948250 leiCheltuieli pentru organizarea de santier=30528 leiCheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 6309 lei reprezentand 0, 6 %
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 016, 554 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20204 lei sau in orice valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului pe SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 al (1) lit.b din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. 3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); 4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Stanescu Ion ? Primar; Stoica Ion ? Viceprimar; Predescu Irene ? Secretar; Iliescu Dana? Contabil; Popescu Sorin ? Consilier; Tufurin Ilie ? Consilier; Dumbrava Ion Alin ? Consilier; Predescu Ana ? Consilier; Dobre Florina Mihaela ? Consilier; Valcea Ion ? Consilier; Serbanescu Ioan ? Consilier; Diaconu Elena ? Consilier; Gherghinescu Valerian ? Consilier; Mitrut Dumitru ? Consilier . In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine pot prezenta orice documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie: Se solicita ca ofertantul sa prezinte documente doveditoare (contract, recomandare , proces verbal de receptie sau alte documente) pentru un proiect similar in valoare de cel putin 1010245 lei, de natura similara cu ob contractului, in ultimii 5 ani de la data limita a depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2 obligatorie Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Coordonator de proiect cu Certificat de manager proiect, experienta profesionala in cel putin un contract cu obiect similar; - Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar; -Responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat in domeniul ( I ) constructii civile, aferent obiectului prezentului contract. Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract; Nu se accepta propunerea unor persoane care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor/lucrarilor conform graficului de executie. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta in mod obligatoriu formularul Formularul nr.13 - Personal ce va fi angajat in contract, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3 obligatorie Se solicita prezentarea utilajelor, echipamentelor pe care ofertantul le considera necesare pentru realizarea contractului. Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: Statie de preparare betoane; Laborator de incercari pentru lucrarile care fac obiectul contractului; minim 1 buc. Autobetoniera; minim 1 buc. Buldoexcavator; minim 1 buc. Autobasculanta. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 4 obligatorie Informatii privind subcontractantii Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 5 obligatorie Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii; Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 69^1, 180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz); Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea., Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management al mediului conform stadardului SR EN ISO14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
tehnic
30
Descriere: Termen de finalizare executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 21:30