Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA - executie lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 356330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUTESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356330/05.12.2013
Denumire contract: CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA - executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 2573985, Adresa: Str. Principala F.N., Sutesti, Telefon: 0250-831020, Fax: 0250-831202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala F.N., Sutesti, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 0250764020, fax: +40 0250764020, persoana de contact: DANA MARIA ILIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sutesti Str. Principala F.N., Sutesti, jud. Valcea, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 0250764020, fax: +40 0250764020,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA - executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul: "CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUDETUL VALCEA? conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata a contractului conform devizului general este de :905721 RON, din care: Cheltuieli pentru amenajarea terenului protectia mediului si aducerea la starea initiala=12312 RONCheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului=19155 RONCheltuieli pentru investitia de baza=837417 RONCheltuieli pentru organizarea de santier=30528 RONCheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 6309 RON, reprezentand 0, 7 % din valoarea estimata a contractului de achizi?ie publica fara diverse ?i neprevazute.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 905, 721 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 17988 lei sau in orice valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului pe SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 al (1) lit.b din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006, precum si prin retineri succesive, in conditiile prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. 3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); 4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta; 6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Stanescu Ion ? Primar; Stoica Ion ? Viceprimar; Predescu Irene ? Secretar; Iliescu Dana? Contabil; Popescu Sorin ? Consilier; Tufurin Ilie ? Consilier; Dumbrava Ion Alin ? Consilier; Predescu Ana ? Consilier; Dobre Florina Mihaela ? Consilier; Valcea Ion ? Consilier; Serbanescu Ioan ? Consilier; Diaconu Elena ? Consilier; Gherghinescu Valerian ? Consilier; Mitrut Dumitru ? Consilier . In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoanele juridice straine pot prezenta orice documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 23/2013 ? de tip Be pentru ?executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Cerinta legata de prezentarea atestatului ANRE tip Be, se solicita si ofertantilor straini.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1798824 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro). Completare Formularul 7- Informatii generale. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2 obligatorie Ofertantul trebuie sa sustina financiar executarea lucrarilor licitate indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor, pe o perioada de minin 5 luni, de la data semnarii contractului, respectiv pentru suma minima de 449706 lei, prezentand documente doveditoare in acest sens. Se solicita prezentarea unei Scrisori bancare din care sa rezulte capacitatea ofertantului de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 5 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 5 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 449706 lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document. Se pot prezenta si alte documente. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document., Daca ofertantul/grupul de operatori isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.69 indice 1, art.180 si 181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006 actualizata. Completare Formular 8; Completare Formularul 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie: Se solicita ca ofertantul sa prezinte documente doveditoare (contract, recomandare , proces verbal de receptie sau alte documente) pentru un proiect similar in valoare de cel putin 899412 lei, de natura similara cu ob contractului, in ultimii 5 ani de la data limita a depunerii ofertelor. Completare Formular 9 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani; Completare Formular 10 Experienta similara.Documentele care se solicita op ec in sprijinul demonstrarii exp similare vor fi lasate la latitudinea acestora: spre ex: certificari de buna executie/documente constatatoare/ recomandari/ procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pt cele mai importante lucrari. Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul ?. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita clarificari si completari / documente suplimentare., Cerinta nr. 2 obligatorie Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Coordonator de proiect cu Certificat de manager proiect, experienta profesionala in cel putin un contract cu obiect similar; - Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar; -Responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat in domeniul ( I ) constructii civile, aferent obiectului prezentului contract. Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract; 1 inginer atestat gradul IIB in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 23/2013, cu atestatul/legitimatia valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta propunerea unor persoane care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor/ lucrarilor conform graficului de executie. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta in mod obligatoriu formularul Formularul nr.13 - Personal ce va fi angajat in contract, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului. Completare -Formularul nr 13 - Personal ce va fi angajat in contract; In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie) intocmit de liderul asociatiei. Completare - Formular nr 14 - Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract; ? Formular nr 15 - Angajament de participare in nume personal;
- Contract de munca completat la zi si inregistrate la ITM / servicii/ colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, care obligatoriu va cuprinde toata experienta acumulata, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) sau alte documente; - copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate); Pentru responsabilul RTE se vor depune Atestatul si legitimatia RTE si nu se solicita depunerea CV-ului si copia diplomei de studii. Pentru inginerul atestat ANRE gradul IIB se va depune copia conforma cu originalul a legitimatiei valabila la data limita de depunere a ofertelor si nu se solicita depunerea CV-ului si copia diplomei de studii., Cerinta nr. 3 obligatorie Se solicita prezentarea utilajelor, echipamentelor pe care ofertantul le considera necesare pentru realizarea contractului. Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: Statie de preparare betoane; Laborator de incercari pentru lucrarile care fac obiectul contractului; minim 1 buc. Autobetoniera; minim 1 buc. Buldoexcavator; minim 1 buc. Autobasculanta. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie). Completare Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea contractului.Documentele doveditoare (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 16;, Cerinta nr. 4 obligatorie Informatii privind subcontractantii Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 5 obligatorie Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii; Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Completare Formular 28 -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 69^1, 180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz); Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea., Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management al mediului conform stadardului SR EN ISO14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/ recertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
30
Descriere: Termen de finalizare executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer