Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centru multifunctional social al serviciului public de asistenta sociala (SPAS)Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 340865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 340865/11.12.2012
Denumire contract: Centru multifunctional social al serviciului public de asistenta sociala (SPAS)Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, cod postal 440026, jud. Satu Mare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centru multifunctional social al serviciului public de asistenta sociala (SPAS)Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea cladirii va cuprinde o serie de lucrari privind: lucrari de desfacere si demolari, lucrari de constructii (in zona unde se prevede demolarea structurii existente si pentru structura ramasa), lucrari de izolare termica (izolarea peretilor exteriori, izolarea termica a spaletilor, soclului, placii pe sol, terasei, montarea ferestrelor si usilor cu tamplarie performanta energetic) finisaje, realizarea incalzirii cu centrala proprie, instalatii sanitare pe sexe, instalatii de alarmare si detectie incendii, instalatii electrice interioare inclusiv pentru retelele de calculatoare, telefonie etc, amenajari exterioare. Se vor realiza utilitati: racord apa, canal, curent electric la retele edilitare existente in zona.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 780, 373.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p. 12.000 lei.Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per. de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica de 120 zile, de la data limita de dep. a ofert. indicata in invitatia de particip public. in SEAP pt. prez. procedura.3.Cfart.86, alin.(1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in original, -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in anunt de particip publicat in SEAP.4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev. art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez doc. doved. in acest sens.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA.2. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006, actualizata.In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2.Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire).Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Kereskenyi Gabor, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc, Dir. economic ? Ursu Lucica; CFP ? Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice ? Manoliu Mihaela; Sef Serviciul juridic- Racolta Mihaela; Manager de proiect ? Angel Sveda Andrea; Responsabil tehnic Magureanu Liliana; presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).-Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.2.Certificatul de atestare/autorizatie pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, aflat in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Justificare: Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica atestata/autorizata pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu Legea nr. 307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1 si art. 2 din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv art. 1, alin. (2), lit. b) al Anexei privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor dinOrdinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatie, caz in care se va prezenta atestatul/autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.3. Atestat ANRE de tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Justificare: Se solicita aceasta cerinta conform art. 2 din Anexa Ordinului ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National trebuie sa detina atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atestatul solicitat este de tip B, potrivit art. 12 lit. a) al aceluiasi Ordin ANRE nr. 24/2007.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul ANRE tip B a acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.4.Autorizatie tip EDI pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Justificare: Se solicita aceasta cerinta conform art. 2, alin. (2) din Anexa 2 a Ordinului ANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, care prevede ca Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, autorizatia solicitata este de tip EDI potrivit Ordinului ANRE nr. 89/2009.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de gaz, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta Autorizatia tip EDI a acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.5.Autorizatie pentru instalare, montare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Justificare: Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: ?Ordinul MECMA nr. 1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor";?Ordinul 2154/2009 ME pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente";?Legea nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*) privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza montarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta Autorizatia pentru montare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010, al acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.EXPERIENTA SIMILARA - CERINTA MINIMA: Se solicita prezentarea Formularului 12 F ? ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, din care sa rezulte faptul ca ofertantul a realizat cel putin o lucrare similara de constructii/reabilitare cladiri/reparatii capitale cladiri (conform modelului din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire)., 2.RESURSE UMANE: Se solicita ?Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani?, potrivit Formularului 12 I din fisierul "FORMULARE" al Documentatiei de atribuire., 3.RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA- CERINTA MINIMA: Ofertantul va nominaliza un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, pentru care se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatul valabil si legitimatia vizata, valabila la data limita de depunere a ofertelor., continuare 1: Daca Responsabilul tehnic cu executia face parte din personalul angajat al ofertantului, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens., continuare 2: Daca pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut profesional de o alta persoana (tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm, potrivit Anexei 20 si 22 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, incheiat in forma autentica la notar, cu acea persoana care asigura sustinerea, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, pentru respectiva persoana., continuare 3: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? un contract de prestari servicii/colaborare (sau alt tip de contract), valabil la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare, pentru servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniul solicitat., continuare 4: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta un angajament de participare, conform art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG34/ 2006 actualizata, pentru asigurarea de servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniul solicitat. ?Angajamentul de participare? se va prezenta potrivit Formularului 2 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire., 4.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora" potrivit Formularului 12 G din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire.In situatia in care ofertantul nominalizeaza subcontractant/subcontractanti se va prezenta pentru acesta/acestia ?Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art. 90 si art. 93 din Legea 16/ 2003" potrivit Formularului D din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire. STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII ? CERINTA MINIMA: Autoritatea contractanta solicita in conformitate cu prevederile art. 191 dinOUG 34/2006 actualizata, in vederea demonstrarii asigurarii calitatiilucrarilor, prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dovada certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care faceobiectul contractului, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer