Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRU TERAPIE OCUPATIONALA DRAGANESTI-OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 324244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 324244/19.04.2012
Denumire contract: CENTRU TERAPIE OCUPATIONALA DRAGANESTI-OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I.CUZA nr.14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: Ovidiu Gerard Oanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Olt, b-dul. A.I.Cuza, nr.14, Slatina, judetul Olt, sala 200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRU TERAPIE OCUPATIONALA DRAGANESTI-OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este executia lucrarilor pentru proiectul finan?at din fonduri europene "CENTRU TERAPIE OCUPATIONALA DRAGANESTI-OLT ?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 571, 415 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 48.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Conform OUG nr.34/2006, art.278 indice 1, suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este 6351 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) din HG 925/2006, sau prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului, fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestora;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieCerinta nr. 2Declaratii privind calitatea de participantModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 12 C -?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Conform art.46 modificat prin Legea nr.279/2011, ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca sub contractant in cadrul altei oferte;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul altei oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.Aceste certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletareaAnexei 1?FormulareCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelorNota: Pentru a fi valabile, documentelevor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul clasat pe primul locla solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.Cerinta nr.2Certificate inregistrare persoane juridice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei este obligat sa prezinte acest certificat.Nota : Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizataa acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschideriiofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2008, 2009, 2010, in copie certificata conform cu originalul ., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat4.500.000 lei;Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 aniSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind capacitatea tehnica ? experienta similaraLista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari- aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de documente ( contract/proces verbal de receptie ) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 2.000.000 lei, Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalResponsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructii pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)- Certificat de autorizare/Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Contract de munca/servicii/colaborare ? responsabil calitate (CQ), in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ), Cerinta nr.2Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat MDRTin domeniul constructii, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae ? responsabil tehnic cu executia (RTE)- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Contract de munca/servicii/colaborare ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE), Cerinta nr.3Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.5Informatii privind asociatii Cerinta nr.1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadarduluiISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul financiar se acorda: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 puncte b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a) se acorda punctaj astfel: P(financiar n)= (pret minim/pret (n)) x 50
Durata garantiei acordata lucrarii
50
Descriere: Durata garantiei acordata lucrarii - 50 puncte Durata garantiei acordata lucrarii acceptata de autoritatea contractanta trebuie sa fie de minim 2 ani Nu se accepta o durata a garantiei acordata lucrariimai mica de 2 ani, ofertele cu o durata a garantiei mai mica acordata lucrarii de 2 ani nu se puncteaza. Durata maxima de garantie acordata lucrarii este de 5 ani ? s-a optat pentru perioada de 5ani, avand in vedere ca lucrarile sunt finantate din fonduri europene si vor fi monitorizate pe o perioada de 5 ani dupa finalizare. Peste aceasta durata ofertele nu se puncteaza.Punctajul pentru acest criteriu se va acorda astfel: a) pentru cea mai mare garantie de acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocatb) pentru o durataa garantiei acordata lucrariimai mica decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(tmin) = (tmin/t) x 50
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer