Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRUL DE AFACERI MULTICULTURAL - CACICA


Detaliu pentru invitatia numarul 319607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CACICA
Numar invitatie: 319607/17.01.2012
Denumire contract: CENTRUL DE AFACERI MULTICULTURAL - CACICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CACICACod fiscal: 4441174, Adresa: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, Cacica, Telefon: 0230237002, Fax: 0230237085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, nr. 234, Cacica, Romania, cod postal: 727097, telefon: +40 0230237002, fax: +40 0230237085, persoana de contact: TODOSI PETRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, nr. 234, Cacica, Romania, cod postal: 727097, telefon: +40 0230237002, fax: +40 0230237085, persoana de contact: TODOSI PETRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRUL DE AFACERI MULTICULTURAL - CACICA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul de lucrari se va realiza o constructie denumita prin proiect ?Centrul de Afaceri Multicultural ? Cacica?, care va avea ca profil de activitate: activitati culturale, spatii de realizare a produselor traditionale, servicii de consultanta, grupuri sanitare, spatii tehnice.Tipul constructiei: - Regim de inaltime: P + E + M (inaltime la streasina / coama =3, 05 / 10, 85 m)- Suprafata construita la sol: 341, 02 mp;
- Suprafata construita desfasurata: 788, 44 mp;
- Suprafata utila: 675, 88 mp;In cladire vor fi inglobate urmatoarele functiuni principale: Parter: Servicii produse trationale cusaturi; Servicii de multiplicare; Registratura centru de afaceri; Cancelaria de afaceri; Servicii de produse traditionale costume populare; Servicii produse traditionale multiculturale picturi; Servicii produse traditionale impletituri; Hol + casa scarii; Grup sanitar femei/barbati; Windfang; Centrala termica.Etaj I: Servicii tiparituri; Servicii recrutare / calificare personal in turism; Servicii tur operatori; Servicii proiectare- Servicii IT, internet, cablu; Servicii consultanta; Servici contabilitate; Hol + casa scarii; Grup sanitar femei/barbati. Mansarda: Pavilion expozitional; Hol.Sistemul constructiv este: - plansee ? beton armat peste parter si etaj I- fundatii izolate legate cu grinzi de fundare din beton armat- pereti caramida si ziduri BCA- invelitoare ? tip sarpanta din lemn cu invelitoare cu tabla tip Lindab
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 547, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei (RON), valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art. 86 alin.(1) din H.G.9256/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Mod de const.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; daca partile convin garantia de buna executie se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul(in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 04 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 05 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.ii )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: ¦ Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a.Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertelein original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor.?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe o perioada de pana la 30 de zile de la data emiterii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferteleprivind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original saucopie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor.?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 a lunii - finele lunii este valabil pe toata perioada lunii urmatoare emiterii. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizatasau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatatetrebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent?Cazier juridic-echivalent?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata(amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Mod de participare cu oferta independentaSe va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? FORMULARUL 5 ? ADECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 dinO.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 5 ? BPersoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: TODOSI PETRU - primarSAVA NECULAIE ? viceprimarVOLANSCHI GRATIELA GEORGETA - secretarCIORNEI CONSTANTIN - manager RECLCOZMICI CORNEL - admin. RECLSAHLEAN FLORICICA LUCIA - contabilPOPOVICI ANGELICA ELENA - operator ROLOSTROVSCHI ANCA ANA MARIA - casierOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 06completat Pentru persoane juridice/fizice romaneInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie ?conform cu originalul?) sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalulSe vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestaredin punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.Cerinta nr. 1 Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al licitatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al licitatiei.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008 sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani)., Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare., Prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii respective pe o perioada de maxim 90 zile, in valoare min. 309.490, 40 lei reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariContract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor .Atentie! Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Sa disp. de util., instal. si echip.tehnice necesare pt indeplinirea contractului, respectiv. Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echip., utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, dupa cum urmeaza: - utilajele se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari intocmite de ofertant. Se vor prezenta doc. care sa ateste faptul ca ofert. are in dotare proprie/inchiriate sau contract de colaborare toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor ce fac obiectul contractului. Pt.utilajele, instalatiile si mijloacele de transport asigurate de la terti se vor prezenta doc. privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze faptul ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada., Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul executiei de lucrari. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniulexecutiei de lucrari. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer