Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI


Detaliu pentru invitatia numarul 339473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 339473/14.11.2012
Denumire contract: ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, str. Piata Pandurilor nr.1, Dragasani, Jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile au ca scop reabilitarea unei constructii existente(o fosta centrala termica) amplasata in municipiul Dragasani, prin lucrari de consolidare, realizare unui etaj la interior , compartimentare si modernizarepentru schimbarea destinatiei acesteia din centrala termica in centru de recuperare neuromotorie si aducerea constructiei la standarde moderne de exploatare.Lucrari de interventie propuse-Se vor finaliza lucrarile de desfaceri, demolari;
-Se va executa la Parter o structura capabila sa sustina un nou planseu intermediar pentru unetajsi totodata sa consolideze actuala structura pe cadre din b.a.-Se vor executa o serie modificari de goluri si consolidari la peretii din zidarie GVP existenti .-Se va executa o compartimentare noua pe toata suprafata parterului.-Se va executa peste chesoanele ECP si pesteaticulexistent, un acoperis tip sarpanta usoara .-Se va executa repararea si consolidarea zonelor degradate de beton si armatura corodata sau dezgolita anterior sau prin lucrarile de interventie propuse mai sus.-Se vor executa instalatii noi electrice, sanitare, termice pentru toata cladirea.-Se vor executa finisaje interioare si exterioare noi pentru toata cladirea.-Se va executa tamplarie noua interioara si exterioara- Se vor executa lucrari de amenajari exterioare (alei, platforme dalate, trotuar , imprejmuire teren).
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 829, 100.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul gar. de partic. este 36.580, 00 lei, 2 % din val. estimata, fara TVA;per. de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de val. a ofertei;Forma de const. a gar. de part.: cf. art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de preferat de o banca din Romania(completare Formular nr.19);2.Instr. de gar. emis in cond. legii de o societ. de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A. C.;4. Un o. p. sau o fila CEC depusa la casieria a. c., cu cond. conf. acestora de catre banca pana la data deschid. of;Cont virare gar. de part.: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara, instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asig. sau o copie cu viza bancii, in cazul o.p.) doc. ce fac dovadaconstit. garntiei de participare, insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 17 si Declaratia de IMM pentru ofertantii din categoria I. M. si M care trebuie sa faca dovada in acest sens prin prez. doc. prev. in Legea nr. 346/2004.Dovada constit garan. de part. trebuie sa fie preze.cel mai tarziu la data si ora stabi. pt. deschid. ofer.Restit. gar. de part.: cf. art. 88 din HG 925/2006;Ret. gar. de part: -cf. art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul dep. unei contes., in masura in care Cons. respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contest. din gar. de part.suma de 5.609, 10 lei, cf. incad. val. estimate a contractului in pragul valoric , conform art. 2781 din O. U. G. 34/2006.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 31.10.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-: completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data limita de depunere aofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in ofertaDocumente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, iarinformatiile cuprinse in acestcertificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindCA-mediacifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa nu fie sub 3.600.000 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 , acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind CA. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul CA.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in cat. IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raporta, Informatii privind bilanturile contabilecopii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente;Se vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani., Declaratie bancara-ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executia lucrarii de minim 700.000 lei pentru o perioada de 2 luni, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1.Lista princ. lucrari similare (constructii de cladiri sau interventii la constructii existente), exec. in ultimii 5ani;Prezentarea a unu sau mai multe contracte cu lucrari similare(constructii de cladiri sau interventii la constructii existente) finalizate, insotite de procese verbale dereceptie a lucrarilor, documente constatatoare/ certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari;Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 1.500.000 lei.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si documente care atesta detinerea., Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului- Personalul propus pentruexecutarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii);pentru fiecare se va completa si prezenta : copii dupa documentele de atestare profesionala si CV-iuri pentru personalul propus pentru executarea contractului; Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer