Achizitie publica - ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI -
Detaliu pentru invitatia numarul 344919
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344919/10.04.2013
Denumire contract: ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI -
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Marilena Cerga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, str. Piata Pandurilor, nr.1, jud.Valcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CENTRUL DE RECUPERARE NEUROMOTORIE DE TIP AMBULATORIU, MUNICIPIUL DRAGASANI, JUDETUL VALCEA? - CONTINUARE LUCRARI -
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile au ca scop reabilitarea unei constructii existente(o fosta centrala termica) amplasata in municipiul Dragasani, prin lucrari de consolidare, realizare unui etaj la interior , compartimentare si modernizarepentru schimbarea destinatiei acesteia din centrala termica in centru de recuperare neuromotorie si aducerea constructiei la standarde moderne de exploatare.Lucrari de interventie propuse-Se vor finaliza lucrarile de desfaceri, demolari;
-Se va executa la Parter o structura capabila sa sustina un nou planseu intermediar pentru unetajsi totodata sa consolideze actuala structura pe cadre din b.a.-Se vor executa o serie modificari de goluri si consolidari la peretii din zidarie GVP existenti .-Se va executa o compartimentare noua pe toata suprafata parterului.-Se va executa peste chesoanele ECP si pesteaticulexistent, un acoperis tip sarpanta usoara .-Se va executa repararea si consolidarea zonelor degradate de beton si armatura corodata sau dezgolita anterior sau prin lucrarile de interventie propuse mai sus.-Se vor executa instalatii noi electrice, sanitare, termice pentru toata cladirea.-Se vor executa finisaje interioare si exterioare noi pentru toata cladirea.-Se va executa tamplarie noua interioara si exterioara- Se vor executa lucrari de amenajari exterioare (alei, platforme dalate, trotuar , imprejmuire teren).Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 26.430 lei, conform bugetului proiectului.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 855, 530.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. este 36.580, 00 lei, 2 % din val. estimata, fara TVA-perioada de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valab. a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare: cf art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de preferat de o banca din Romania(completare Formular nr.19);2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asig;3. Depunere in numerar la casieria A. C;4. Un ordin de plata sau o fila CEC depusa la casieria a. c., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschi. of.;Cont virare garantie de part.RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scris. de gar. bancara, instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asigu. sau o copie cu viza bancii, in cazul o.p.) documentele ce fac dovadaconstituirii gar. de part., insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 17 si Declaratia de IMM pentru ofertantii din categoria I. M. M. care trebuie sa faca dovada in acest sens prin prez. doc. prevazute in Legea nr. 346/2004 e pentru abeneficia de prevederile acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Restituirea garantiei de participare: conform art. 88 din HG 925/2006;Retinerea gar. de part: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Cons. respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestatorului din gar. de part.suma de 5.609, 10 lei, cf incad. valorii estimate a contractului in pragul valoric , conform art. 2781 ;Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 01.04.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) - completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data limita de depunere aofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, iarinformatiile cuprinse in acestcertificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie bancaraofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executia lucrarii de minim 400.000 lei pentru o perioada de 2 luni, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Informatii privind bilanturile contabile- copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate la organele competente;
- pentru bilantul anului 2012, in conformitate cu prev. art.36 din legea contabilitatii nr.82/1991, societatile care nu au depus bilantul anului 2012 pana la aceasta data vor prezenta orice alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri a anului respectiv;Se vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani., Informatii privindcifra de afaceri;
- mediacifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa nu fie sub 3.600.000 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaIn orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III.2) al Fisei de date.In cazul prezentarii unei oferte in asociere, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare cumulata a resurselor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere -Formularul nr. 14 care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificare ale acestora, si reprezentantii legali- nominalizarea liderului de asociere- partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala)- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare- clauze privind modul de efectuare a platilorIn situatia in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare, asociatii vor prezenta o copie legalizata aasocierii inainte de data semnarii contractului de executie lucrari., ) Informatii privind subcontractantiiPentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare.Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractului.Atentie! In situatia in care, pe durata contractului, se vor subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca subcontractanti sau daca se schimba subcontractantii declarati, fara a se solicita acordul autoritatii contractante, aceasta va avea dreptul de a rezilia contractul., Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiPersonalul propus pentruexecutarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii); se va completa si prezenta Formularul nr. 11; pentru fiecare se va completa si prezenta copii dupa diplome, documentele de atestare profesionala si CV-iurii, conform Formular nr. 12 si de asemenea extrase R. E. V. I. S. A. L., declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata, Informatii privind personalul- se va completa si prezenta Formularul - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 1.Lista principalelorlucrari similare (constructii de cladiri sau interventii la constructii existente), executate in ultimii 5ani;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Ofertantii vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vorindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizareadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;4. Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 1.500.000 lei.5.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 08:05