Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrul de zi pentru prescolari CASTANI


Detaliu pentru invitatia numarul 181682
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Centrul de zi pentru prescolari CASTANI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Centrul de zi pentru prescolari CASTANI - reabilitare cladire si modernizare . Se vor executa zugraveli, pardoseli din gresie antiderapanta, timplaria va fi inlocuita , termoizolatii cu tencuieli speciale , sarpanta se va executa din lemn cu invelitoare metalica.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.11.2008 16:09
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2008 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.8 Primaria mun. Piatra Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Documentatia de atribuire poate fi ridicata pina la data de 12.11.2008 orele 12.00. Locul deschiderii ofertelor: Cam.31 Primaria mun. Piatra Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, certificat de atestare fiscala, certificat fiscal valabile la data deschiderii ofertelor (formulare- tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii), certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, certificat de inregistrare, declaratie participant procedura, declaratie privind dotarea tehnica si nr mediu de personal, inclusiv CV si calificarile personalului angajat in executia lucrarii; informatii privind subcontractantii; declaratie privind asigurarile; informatii referitoare la conditiile de munca;bilantul la 31 decembrie 2007 din care sa rezulte bilantul pozitiv; certificat de atestare a calitatii SR EN ISO 9001:2001 pentru executie; 14001 si 18001 sau echivalent; cifra de afaceri: minim 1.000.000 lei pe anul 2007; minim 2 experiente similare in constructii si recomandarile aferente
Contravaloarea documentatiei de 150 lei, se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Codul de inregistrare fiscala ? R2612790
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer