Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Sannicolau de Munte


Detaliu pentru invitatia numarul 321539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Numar invitatie: 321539/08.03.2012
Denumire contract: Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Sannicolau de Munte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)Cod fiscal: 4593474, Adresa: str. Libertatii nr1, Sacueni, Telefon: +40 259352194, Fax: +40 259352195/+40 259352196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 0259352194, fax: +40 259352195, persoana de contact: Beres Csaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 0259352194, fax: +40 259352195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Sannicolau de Munte
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Sannicolau de Munte, oras Sacueni, judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 986 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500lei, adica 1, 90% din val Estim a contr de lucrari.Valabi gar particip este 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod const a gar de particip: Scris de Garantie Bancara-original/Instrum de gar emis in cond. legii de soc. asig.-original/Ordplata?confirm de banca emitenta?original.Pt ca oferta sa fie acceptabila term valabgar de particip treb sa fie cel putin egal cu termen stabilit pt valab ofertei Aut Contr va retine gar particip, at cand ofert se afla in situatiile: a)retrage oferta in per de valab;b)oferta sa fiind stabi castigatoare, nu const gar. buna exec.In per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz in perioada de valab a ofertei;d).in sit Prev de art. 278¹ OUG 34/2006 , in sit in care ofeert depune contest la CNSC, iar acesta respinge contest depusa, autContr are oblig de a retine suma de 2.359, 87 Lei, reprezentand 1% din val Estim a contr de lucrari.
Garantie de buna executie
Gar buna exec va reprezenta 5% din val fara tva a contr si se va putea const prin una din urm mod: 1.scris de gar bancara2/instrum de garant emis in cond legii de o soc de asigurari-asig de garantii/3retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale.In acest caz contr deschide un cont la dispozitia aut Contr la unit. Trez Statului din cadrul org fiscal competent in admin acestuia. Suma initiala ce se depune in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr aut Contr urmeaza sa alimenteze contul prin retineri din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite in doc de atribuire.Restituirea gar de buna exec se va face: 70% din val gar, in 14 zile de la data incheierii proc-verb de receptie la termin lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca aut contr nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este minim;restul de 30% din val garantiei, la expirarea perioadei de gar a lucrarilor exec, pe baza proc-verb de receptie fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1 (din Capitolul III); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Certificat de cazier fiscal- Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.;Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local-SevaprezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social sipuncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010-parSe va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cu functie de decizie la nivelul institutiei sunt: Primar ? BERES CSABA, Viceprimar ? CSUKA JOZSEF; Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 15 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra media de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica-ultimii trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, o cifra medie de afaceri de cel putin 470.000 lei, Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Existenta resurselor financiare-Se va prezenta scrisoare bancara de confirmare de fonduri, sau echivalent, din care sa rezulte ca, ofertantul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, credit sau alte instrumente financiare echivalente) in valoare de minim 58.996, 5 lei, pe o perioada de minim 2 luni de la data deschiderii ofertelor. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulte ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Extrasul de cont sau contractul de credit trebuie sa fie insotit, de declaratia ofertantului, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Se prezinta Lista lucrarilor sim, fin si recept in ultimii 5 ani. Se vor prezenta min un contr-maxim doua contr sim, fin in ultimii 5 ani, avand ca ob lucrari de constructii civile, in val cumulata min (valoarea realizata din maxim 2 contr), de cel putin 235.986 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contr sim se va face, utilizand curs de schimb valut stabilit de Banca Nat a tarii de origine a ofert, pt ziua incheierii contr sau a act adit.Cond de califi de mai sus este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ doc: lista cuprinzand contr sim, in original;copii de pe partile relev ale contr sim, insotite de act adit si anexele acestora, in copie semn si stamp pt conform cu originalul;copie a proc-verb de receptie partiala sau la termin lucr exec in baza contr care dovedeste exp sim;in copie semn si stamp pt conform cu originalul;recomand din partea beneficiarului, cu cond ca aceasta sa aiba cel putin calif bine, in copie semn si stamp pt conf cu orig., Atestat pentru executare de linii electrice-atestat ce va trebui sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si pe tot parcursul derularii lucrarilor de executie, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Autorizatie pentru executare de instalatii de semnalizare si alarmare in caz de incendiu-autorizatie ce va trebui sa fie valabila la data deschiderii ofertelor si pe tot parcursul derularii lucrarilor de executie, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Se va prez o decl ref la dotari, echip tehn, etc. de care poate disp op ec pt indeplinirea contr.Pt a fi calif ofert treb sa dem ca poate disp de echip tehn necesare pt indeplinirea contr.Op ec treb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in propr, in chirie, sau in orice alta form leg, echip si utilaj necesare pt indeplinirea contr., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.NOTA O persoana poate fi propusa pentru o singura functie, datorita obiectului contractului, respectiv complexitatea lucrarilor de executie ? o persoana neavand timpul fizic necesar pentru indeplinirea mai multor activitati dintre cele solicitate cerinte minime privind personalul, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, Dotari, echipamente-Pt calif ofert trebuie sa demonstreze ca dispune de echip tehn necesare pt indeplinireacontr ? luand in consid natura lucr ce urmeaza a fi exec.Op ec treb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in orice alta forma leg, echip si util necesare pt indepl contr., Informatii privind subcontractantii, Asociere- In situatia in care oferta este declarata castigatoare, asociatii sunt obligati sa-si legalizeze asocierea, cel tarziu pana la semnarea contractului de achizitie publica., In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea unei alte persoane, aceasta se va demonstra numai prin prezentarea unui angajament de sustinere. Angajamentul ferm de sustinere se prezinta intotdeauna in forma autentica.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica, care va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii ? inginer in constructii, cel putin 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - sef santier ? inginer in constructii, cel putin 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: -- inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copia certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Ofertantii vor prezenta copia certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Detaliile privind algoritmul de calcul se vor prezenta la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 21:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer