Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in loc. Botfei, comuna Hasmas, jud. Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 348955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Hasmas
Numar invitatie: 348955/20.06.2013
Denumire contract: Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in loc. Botfei, comuna Hasmas, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna HasmasCod fiscal: 3520210, Adresa: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Telefon: 40257321777, Fax: 40257321777
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185, telefon: +40 257321777, fax: +40 257321777, persoana de contact: Florica Dudas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in loc. Botfei, comuna Hasmas, jud. Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii ? Centrul de zi pentru prevenirea separarii copilului de familia sa in localitatea Botfei, comuna Hasmas, jud. Arad ?.Valoarea estimata fara TVA: 222.846, 00 lei, (echivalent a 50.405, 10 Eur la cursul BNR din 05.04.2013, 1 Eur=4, 4211) formata din suma de 220.661, 00 lei C+M si 2.185, 00 lei cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 846 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4034 lei, 1, 83% din valoarea estimata a contractului de lucrari.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 HG 925/2006. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor Legii 346/2004, vor beneficia de reducerea de 50%, din cuantumul stabilit.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este data din preziua datei limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin oricare din modalitatile prevazute de lege.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor Legii 346/2004, vor beneficia de reducerea de 50%, din cuantumul stabilit.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1 (din Capitolul III); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Certificat de cazier fiscal- Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabilla data limita de depunere a ofertelor;Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local-SevaprezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social si puncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - figureaza cu obligatii de plata.;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010-Se va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei: Primar ? POPA CORNEL; Viceprimar ? Ioan Ovidiu Todoca; Secretar ? Florica Dudas; Contabil ? Florin Dudas; Responsabil achizitii ? Florica Dudas, Consilieri locali: CRISANMARIUSFLORIN, CRISANNICOLAE, GROZAMOISE, MERCEAANA FLORICA, IRIMIE MARINELALIN, SIRB NICOLAE, ?ICADANU?, ?IGANASOTILIA Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Atestat pentru executare de linii electrice-atestat ce va trebui sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si pe tot parcursul derularii lucrarilor de executie, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Se va prezenta atestat ANRE pentru executare de linii electrice.Autorizatie pentru executare de instalatii de semnalizare si alarmare in caz de incendiu-autorizatie ce va trebui sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor si pe tot parcursul derularii lucrarilor de executie, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Se va prezenta autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, valabila la data limita de depunere a ofertelor si pe tot parcursul derularii lucrarilor de executie.Justificarea acestei solicitari rezulta din obiectul acestui contract de executie de lucrari precum si din urmatoarele acte normative: - Legea 10/1995 privind calitatea in constructii- Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii- Ordin nr.87/2010pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra media de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica-pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, o cifra medie de afaceri de cel putin 441.000 lei.Cursul mediu de referin?a aferent fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Pentru anul 2012, daca bilantul nu a fost depus, se va accepta orice alt document prin care se poate demonstra indeplinirea cerintei., Existenta resurselor financiare - se prezinta documente din care sa rezulte ca, la momentul semnarii contractului de achizitie publica, ofertantul poate dispune sau va avea acces la resurse financiare (lichiditati, credit sau alte instrumente financiare echivalente) in valoare de minim 73.000 lei, pe o perioada de minim2 luni de la data semnarii contractului. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulte ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri.Doar extrasul de cont sau contractul de credit trebuie sa fie insotit, de declaratia ofertantului, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Se prezinta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se va prezenta completat Formular 5 (din Capitolul III). Se vor prezenta astfel minim o lucrare, maxim doua lucrari similare, avand ca obiect lucrari de constructii civile, in valoare cumulata minima (valoarea realizata din maxim 2 lucrari), de cel putin 220.661 lei fara TVA. Conversia in lei a valorii lucrarii similare se va face, utilizand curs de schimb valut stabilit de Banca Nationala a tarii de origine a ofertantului, pt ziua incheierii contractului sau a actului aditional.Ofertantul are dreptul de a prezenta orice fel de documente pe care le considera ca fiind relevante in ceea ce priveste demonstrarea experientei similare, raportat la solciitarile autoritatii contractante., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.NOTA O persoana poate fi propusa pentru o singura functie, datorita obiectului contractului, respectiv complexitatea lucrarilor de executie ? o persoana neavand timpul fizic necesar pentru indeplinirea mai multor activitati dintre cele solicitate cerinte minime privind personalul. Se va prezenta completat Formular nr. 6 (din Capitolul III) siFormular nr. 7 (din Capitolul III), in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoana. Actele normative care justifica cerinta legata de inspector protectia muncii sunt: ? Legea 10/1995 privind calitatea in constructii? Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii? Ordin nr.87/2010pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: inginer instalatii sanitare termice - cu specializare in domeniul stiinte ingineresti ramura inginerie civila si instalatii, cel putin 1 persoana. Actele normative care justifica cerinta pentru inginer instalatii sanitar-termice sunt: - Legea 10/1995 privind calitatea in constructii- Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructiiSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare in domeniul stiinte ingineresti, ramura inginerie civila si instalatii si copia diplomei de absolvire a cursului in domeniul PSI, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului. - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copiadiplomei de absolvire a studiilor universitare, cu specializarea in domeniul stiinte ingineresti, ramura inginerie civila, - copialegitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia certificata pentru conformitate cu originalul al cartii de munca sau acontractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat inderularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnate de titular, in original. Actele normative care justifica cerinta legata de responsabil tehnic cu executia(RTE) sunt: ? Legea 10/1995 privind calitatea in constructii? Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii? HG 272 privind aprobarea Reg. privind controlul de stat al calitatii in constructii? HG 273 privind aprobarea Reg. de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora? H.G. Nr. 707/2012 pentru aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare, a structurii institutiilor de invatamant superior, a domeniilor si programelor de studii universitare acreditate sau autorizate sa functioneze provizoriu, a locatiilor geografice de desfasurare, a numarului de credite de studii transferabile pentru fiecare program de studii universitare, forma de invatamant si limba de predare, precum si a numarului maxim de studenti care pot fi scolarizati in anul universitar 2012 - 2013Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii - inginer constructor, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copiadiplomei de absolvire a studiilor universitarede lunga durata, cu specializarea in domeniul stiinte ingineresti, ramura inginerie civila, - copia certificata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau acontractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat inderularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnate de titular, in original.Actele normative care justifica cerinta legata de un inginer inginer instalatii electrice, sunt: ?Legea 10/1995 privind calitatea in constructii?Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copiaa diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, in domeniul stiinte ingineresti, domeniul de studii in inginerie electrica, - copiacartii de munca/ contract individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat inderularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnate de titular, in original.Actele normative care justifica cerinta legata de un inginer inginer instalatii electrice, sunt: - Legea 10/1995 privind calitatea in constructii- Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructiiCerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - sef santier ?inginer constructor, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copiaa diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate in domeniul stiinte ingineresti - domeniul de studii inginerie civila, - copiacartii de munca/ contract individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat inderularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnate de titular, in original.Actele normative care justifica cerinta legata sef santier-inginer constructor sunt: ?Legea 10/1995 privind calitatea in constructii?Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii, Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamenete tehnnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea contractului.Pt a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentul tehnic necesar pt indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta form legala, echipamentul si utilajele necesare pt indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea formularului nr.8 completat, in original, insotit, de orice documente justificative, cum ar putea fi: copia listei mijloacelor fixe sau copia facturii de achizitionare utilaj/echipament, insotite de copia cartii de identate a vehiculului, ;copia contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajului/echipamentului, si isi va mentine acest drept pe toata perioada de derulare a lucrarilor de executie;copia contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosintaasupra utilajului/echipamentului, si isi va mentine acest drept pe toata perioada de derulare a lucrarilor de executie. Standardele de asigurare a calitatii si securitatii ocupationaleOfertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de asigurare a calitatii mediuluiOfertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Hotararii Guvernului Romaniei nr. 928/2007 pentru ratificarea Acordul ? cadru de imprumut dintre Rom)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer