Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CENTRUL LOCAL DE INFORMARE TURISTICA LOCALITATEA SISESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 332135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SISESTI (PRIMARIA COMUNEI SISESTI)
Numar invitatie: 332135/20.07.2012
Denumire contract: CENTRUL LOCAL DE INFORMARE TURISTICA LOCALITATEA SISESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SISESTI (PRIMARIA COMUNEI SISESTI)Cod fiscal: 4484450, Adresa: comuna Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Telefon: 0252384003, Fax: 0252384144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Romania, cod postal: 227455, telefon: +40 0252384003, fax: +40 0252384144, persoana de contact: Marian Ion Raducan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Romania, cod postal: 227455, telefon: +40 0252384003, fax: +40 0252384144, persoana de contact: Marian Ion Raducan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CENTRUL LOCAL DE INFORMARE TURISTICA LOCALITATEA SISESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Centru local de informare si promovare turistica in comuna Sisesti, Judetul Mehedinti
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 181 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10400 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele var.): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; sau- O.P. (vizat de banca) in contul(cont garantie de participare deschis la Trezoreria Dr Tr Severin - RO54TREZ4615006XXX002029 Codul fiscal al autoritatii contractante 4484450. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278*1(1)(c)din OUG nr. 34/2006 suma de 4301, 88 lei.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scrisoare de garantie bancara cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSe va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cazier judiciar si Cazier fiscalForma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSe completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marian Raducan - primar, Fota Sorin ? Viceprimar, Paraschivu Constantin ? secretar, ec. Traistaru Petriso ? Sef Serviciu Buget Contabilitate si consilierii locali (in curs de validare a se urmari www.sejmh.ro). Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei, Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata, i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, pentru verificare conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara1.Nivelul minim : cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani minim 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru executant - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Cerinta nr. 2Experienta similara1. Prezentarea fisei cu experienta similara pentru un contract similar finalizat (tipul lucrarilor fiind de constructii cladiri) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea de minim 450.000 leifara TVA; (prin contract finalizat se are in vedere prevederile art. 14 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)Pentru fiecare pozitie prezentata, ofertantul va prezenta documente emise/ contrasemnate de beneficiarul lucrarii din care sa rezulte minim: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale; - devansari/ decalari ale termenului final de executie contractual; - eventuale accidente de munca inregistrate pe durata executiei lucrarilor;
- eventuale intarzieri sau respingeri ale receptiei. 2. Copie Contract in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara.3. Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala. 4. Recomandarea/certificarea din partea beneficiarului lucrarii similare., Cerinta nr.31.Informatii privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPrezentarea declaratiei insotite de un tabel privind utilajele, echipamentele tehnice si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4 1.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ., 4.2. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru: Sef santier cu Studii superioare in specialitatea ?Constructii civile? cu experienta profesionala - se solicita participarea acestui specialist in cadrul unui contract cu obiect similar (declararea acesteia in CV), Resp. teh cu executia cuatestare prevazuta de lege pentru domeniul constructii civile, cu valabilitatea atestatului emis de MDRT la data limita de depunere a ofertelor, Inginer autorizat de ANRE pentru grad minim II B - sau echivalentsi Inginer instalatii cu studii superioare in specialitatea ?Instalatii sanitare si de incalzire? sau echivalent., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat si certificat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat si certificat standardul de management al mediului, ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul National de Dezvoltare Rurala)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer