Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Centrul pentru coordonarea si monitorizarea activitatilor de interventie in caz de dezastre"


Detaliu pentru invitatia numarul 69347
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "Centrul pentru coordonarea si monitorizarea activitatilor de interventie in caz de dezastre"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: CPV-45210000 - lucrari de constructii de cladiriCPV-45300000 - lucrari de instalatii pentru cladiriEfectuarea lucrarilor de amenajare "Centrul pentru coordonarea si monitorizarea activitatilor de interventie in caz de dezastre" in vederea reabilitarii unui etaj al cladirii unei foste UM si transformarea ei intr-un centru de coordonare si monitorizare a activitatilor de interventie in caz de dezastre complet dotat. Lucrarile propuse au fost grupate pe urmatoarele categorii: - constructii civile si lucrari arhitecturale- lucrari de instalatii sanitare, inclusiv reabilitarea bransamentului de apa potabila si reconectarea la canalizare- lucrari de instalatii electrice si de telecomunicatii- renovarea sistemului de incalzire
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.08.2007 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras - Severin, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III, Sala de sedinta, telefon 0255 / 22.88.64.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1 Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal (bugetul de stat si cele locale).3.Declaratie privind neîncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20064.CUI5.Certificat constatator emis de O.R.C6.Fisa de informatii generale7.Bilantul contabil 20068. Nivelul cifrei de afaceri medie pe ultimi 3 ani: valoarea minima impusa: 450.000 EURO9.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani10.Experienta similara - valoarea minima: 150.000 EURO11.Recomandare12.Personalul ce va fi angajat in proiect13.CV personal proiect14.Sistem de asigurare a calitatii lucrarilor15.Certificat ISO 900116.Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul)17.Acord de subcontractare ? model (daca este cazul)CRITERII DE ATRIBUIRE: 75% FACTOR FINANCIAR SI 25% FACTOR TEHNIC
Consiliul Judetean Caras-SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918 nr.1, et.VI, cam. 606, telefon: 0255-22.49.20.Costul pentru obtinerea documentatie de atribuire: 150 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer