Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrul social multifunctional de resurse si servicii pentru adulti cu handicap Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 333504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 333504/09.08.2012
Denumire contract: Centrul social multifunctional de resurse si servicii pentru adulti cu handicap Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrul social multifunctional de resurse si servicii pentru adulti cu handicap Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea contractului initial este de 2.637.316, 00 lei exclusiv TVA si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.a). Lucrari de interventie ? pentru Corpul 1 ? S + P + 1b). Lucrari de extindere la corpul 1 ? parter - cu hol asteptare si receptie, casa scarii si liftul de persoane.c). Lucrari de interventie si reabilitare ? pentru corpul 3 ? parterd). Lucrari de interventie ? pentru corpul 4 ? parterDotarile propuse: Corpul 1: Cladire existenta: mobilier;Extindere: 1. Dotari mobilier si 2. Dotari PSI;Corpul 3:1. Dotari mobilier; 2. Dotari medicale; 3. Dotari fizioterapie; 4. Dotari kinetoterapie;Corpul 4:1. Dotari mobilier;
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 680, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 52.000, 00 lei Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante, RO68TREZ2715006XXX000268 deschis la Trezoreria Targoviste, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 6.417, 32 lei
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada de garantie de buna executie a contractului va fi de minimum 60 de luni.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ing. Cristiana Bucur, Director general adjunct economic - Iamandi Katalin, Manager proiect - Radu Vasile Nica, Responsabil achizitii - Loredana Ionescu, Manager tehnic- Adrian Victor Mocanu, responsabil tehnic - Dan Popescu, responsabil financiar - Solomon Gabriela, responsabil juridic - Camelia Zolia, responsabil informare si publicitate - Jeni Oproiu, responsabil centru social - Lavinia Zamsa, secretar - Ionela Prunache. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina atestate/autorizatii emise de ANRE, in baza unor regulamente specifice. Persoanele jurdice au obligatia de a detine atestatele/ autorizatiile necesare in vederea executiei lucrarilor de instalatii electrice, precum si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor atasa: 1) Copie lizibila cu mentiunea ?conforrm cu originalul? dupa Atestatul de tip B, emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice;2) Copie lizibila cu mentiunea ?conforrm cu originalul? dupa Autorizatia, emisa de ANRE, valabila la data depunerii ofertelor, pentru executia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale;Observatie: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 5.200.000 lei., Modalitate de indeplinire cerinta 11) Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale.2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale, inregistrate la administratia financiara., 2.2)Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei deafaceri globala. In cazul in care nu se emit astfel de documente atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sacuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depun documente, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit. Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 3620., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Modalitate de indeplinire cerinta 2Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, maxim 3 lucrari similare cu o valoare de minim 2.600.000 lei fara T.V.A., Modalitate de indeplinire cerinta 11) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat.2) Se vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupacontractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., 3) Se vor atasa in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei., 4)Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale de receptie partiala, procesele verbalede receptie la terminarea lucrarilor sauprocesele verbale de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Observatii: a) In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul ontractului, precum si pagina finala cu semnaturi.b) Prin ?lucrari similare? se inteleglucrari de construire/modernizare/reabilitare/reparatii cladiri.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luareain considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.d) Nivelul minim pentru experinta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei.e) Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2006-3, 3817, 2007-3, 6102, 2008-3, 6827, 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 3620., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: betoniere, automacara, buldozer, miniexcavator, schela tubulara, basculanta., Modalitate de indeplinire cerinta 21) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2)Se va face dovada ca dispune deutilajele/ echipamentele solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota: Dovada ca dispune deutilajele/ echipamentele solicitate poate fi facuta si prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie a utilajelelor/ echipamentelor solicitate, Cerinta nr.3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Modalitate de indeplinire cerinta 3Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice (experienta similara si/sau resurse tehnice) invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: a.Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii de C-tii (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), b.Specialist/expert din domeniul protejarii monumentelor istorice, in confomitate cu prevederile Legii nr. 422/2001, modificata si completata prin O.U.G. nr. 43/2010, c.Responsabil tehnic cu executia, d.Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, e.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultatii de profil tehnic (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta). Pentru persoana nominalizata pe pozitia ?Sef lucrare?, ?Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca?, ?Responsabil tehnic cu calitatea? se va dovedi experienta pe o pozitie similara in cel putin 1 contract de construire/modernizare/reabilitare/reparatie cladiri., Modalitate de indeplinire cerinta 4Se vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii, 2) Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract, 3) Formularul nr. 13 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, 4) Formularul nr. 14 - Curriculum Vitae, 5)Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute despecialistii angajati in contract conform Formularului 12.6) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Modalitate de indeplinire cerinta 5Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele umane invocate. Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181., SUBCONTRACTANTI In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca ofertantul castigator va subcontracta parte/parti din contract, se solicita prezentarea contractelor incheiate de acesta cu subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., ASOCIATI In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati. Se vor atasa: 1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, 2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, 3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, ,4) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea deexercitare a activitatii profesionale, Standardele de asigurare a calitatii si mediului etc. Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, se solicita legalizarea asocierii pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer