Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Centrul sportv universitar-ob.Sala de sport-lucrari suplimentare-instalatie electrica;alimentare cu energie electrica;retele de curenti slabi


Detaliu pentru invitatia numarul 325808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 325808/08.05.2012
Denumire contract: Centrul sportv universitar-ob.Sala de sport-lucrari suplimentare-instalatie electrica;alimentare cu energie electrica;retele de curenti slabi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Tehnic-Investitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.F Tg.Mures, Directia Admin.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate valabil
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Centrul sportv universitar-ob.Sala de sport-lucrari suplimentare-instalatie electrica;alimentare cu energie electrica;retele de curenti slabi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Centrul sportv universitar-ob.Sala de sport-lucrari suplimentare-instalatie electrica;alimentare cu energie electrica;retele de curenti slabi
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de partic: 8000, 00lei;Perioada de valab.a gar.de partic: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In conf.cu prev.art.86 din HG925/2006, gar.de partic.se constituie prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in docum.de atribuire, respectiv prin: a)Scrisoare de gar.bancra in favoarea aut.contr;b)Depunerea de numerar la casieria UM.F.Tg. Mures;c)Ordin de plata in Cont Trez.Tg. Mures RO85TREZ4765005XXX000203;d)Printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari in conf.cu prev.art.86 din HG925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.de partic.vor fi considerate inacceptabile.In conf.cu prev.art.87, alin(1)din HG925/2006, aut.contr.are dreptul de a retine gar.de partic, ofertantul pierzand astfel suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valabil.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna exec.in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contr.va retine contestatorului o suma calculata in conf.cu prev.art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din OUG34/2006, din gar.de partic.in raport cu valoarea estim.a achizitiei, respectiv suma de 4000lei.Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat gar.de partic.
Garantie de buna executie
5%din val.totala a contractului, fara TVA.Se constit.conf.art.90, alin.(1)din HG925/2006.In conf.cu art.90, alin.(3)dinH.G925/2006, gar.de buna ex.se poate constit.si prin retineri succes.din sumele dator.pentru facturi part.Contractantul are oblig.de a deschide un cont de disponibil la dispoz.aut.contr.la Unit.de Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent in admin.acestuia, distinct la dispoz.aut.contr.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5%din pretul contractului.Elib.gar.de buna ex.se va face in conf.cu prev.art.92, alin(4) din HG925/2006.Achiz.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna ex, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indepl, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator oblig.asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar.de buna ex, achiz.are obligatia de a notifica acest lucru contractantului, precizand totodata oblig.care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrareain prevederile art.180 din OUG.34/2006Completarea, semnarea, prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 6 din sectiunea formulare;In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 6 din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitateaCerinta nr. 2Neicadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea , prezentarea obligatorieformularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 7 din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 7 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 8 din sectiunea formulare;Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: - Ordonator de credite: Prof.Dr.Leonard Azamfirei- Director General Administrativ: Ec.Pop Serban AlexandruPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: - Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva- Consilier Juridic: Jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Ing.Sala Silvia -Presedinte cu drept de vot- Ing.Harangus Nicolae -Membru- Sing.Iusan Camelia - Membru- Sing.Olah Alexandru - Membru- Sing.Suciu Ioan - MembruMembru de rezerva la comisia de evaluare: - Ing.Sabau EmilExperti cooptati: - Pop Mela-analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 9 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalAcest document trebuie prezentatde toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 5Declarative privind calitatea de participant la proceduraCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participantla procedura in , in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care trebuie sa rezulte ca in obiectul principal de activitate sau in activitatile autorizate ale operatorului economic sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale, anuale, aferente ultimilortrei ani cu o valoare egala sau mai mare de 800.000 lei/echivalentul in euro calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an.2.Bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate de Directia Generala a Finantelor Publice de la sediul ofertantului.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, care va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor2. In sensul dovedirii experientei similare a operatorului economic acesta are obligatia de a prezenta maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prin care ofertantul sa faca dovada executarii de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 400.000, 00 RON sau echivalentul in EURO, Cerinta nr.2Informatii privind subcontractantii daca este cazul1.Declaratie privind partea partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr.3Informatii privind asociatii daca este cazul1Acordul de asociere, Cerinta nr. 4Inf priv.personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calit.1.Declar.priv.efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de cond.in ultimii 3 ani2.Inform.referit.la studiile, pregatirea profes.si calif.personalului respons.pt.indeplinirea contr.3.Ofert.are oblig.de a declara un respons.tehnic cu executia(RTE)4.Ofert.are oblig.de a declara un specialist in domeniul SSM5.Ofert.are oblig.de a declara un respons.cu asigurarea calitatii CTC in constructii6.Declar.cu privire la personalul care va fi alocat strict pt.finalizarea contr7.Atestat de tip C2A, pt.oper.econ.care executa lucrari de instalatii electrice, elib.de ANRE8.Autoriz.pt.minim un electrician autorizat gradul IIIB, iar pentru restul personalului alocat executarii lucrarilor de instalatii electrice autoriz.gradul IB, IIB9.Autoriz.emisa de inspectoratul pt.situatii de urgenta pt.instalare sist.impotriva incendiilor si alarma(Ord.Min.Admin.si Int.17/2010)10.Licenta elib.de IGPR, Cerinta nr.5Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, Prezentarea certificatului SR EN ISO14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, str.Gh.Marinescu, Nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, serviciul Tehnic-Investitii;Garantie de participare: 8.000 RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer