Achizitie publica - Cercetare paleoecologica din zona rezervatiei naturale Lacul Petea din Baile 1 Mai, Com Sanmartin, Romania si din zona lacului Nagyszekso;s-to; din Mo;rahalom, Ungaria
Detaliu pentru invitatia numarul 326522
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326522/11.05.2012
Denumire contract: Cercetare paleoecologica din zona rezervatiei naturale Lacul Petea din Baile 1 Mai, Com Sanmartin, Romania si din zona lacului Nagyszekso;s-to; din Mo;rahalom, Ungaria
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL TARII CRISURILORCod fiscal: 4287858, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1-3, Oradea, Telefon: 0259-412725, Fax: 0259-479918
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DACIA, NR.1-3, Oradea, jud. Bihor Romania, cod postal: 410464, telefon: +40 259412725, fax: +40 259479918, persoana de contact: AUREL CHIRIAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL DACIA, NR.1-3, Oradea, jud. Bihor Romania, cod postal: 410464, telefon: +40 259412725, fax: +40 259479918
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cercetare paleoecologica din zona rezervatiei naturale Lacul Petea din Baile 1 Mai, Com Sanmartin, Romania si din zona lacului Nagyszekso;s-to; din Mo;rahalom, Ungaria
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul achizi?iei de servicii este de a realiza analize paleoecologice pe baza sedimentelor acumulate in bazinul de sedimentare al lacului termal de la Baile 1 Mai ?i al lacului Nagyszekso;s din Mo;rahalom pentru determinarea evolu?iei in timp a acestor forma?iuni limnologice. Cercetarea paleoecologica se va realiza prin studiul faunelor de molu?te (studiu malacologic) ?i vertebrate (studiu taxonomic resturi osteologice) pe baza a cate 2 carote de foraj ?i 1 coloana stratigrafica (aprox. 1 tona) prelevate de pe teritoriul ambelor zone de studiu (in total 4 carote de foraj ?i 2 tone de sedimente).
II.1.6) CPV: 71351100-4 - Servicii de pregatire si de analiza de carotaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 142 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara TVA: 311, 29 eurola cursul BNR din ziua constituirii garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va ficel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- Garantia de participare va fi constituita prin: - virament bancar;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare constituita prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO82TREZ0765006XXX009584 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.repr. 10 % din pretul fara TVA al contr. si se poate const.prin urm.modalit.care devin anexala contr.: printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o so.bancara sau de o soc. de asigurari, prin depunerea la casierie a unor sume in num.sauprin ret.succ.din sumele dat. pt. fact. partiale.In cazul in care autorit.contr..are calitatea de autorit. publica, instit.publica sau op.econ.cu capital integral sau maj.de stat, contr..are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org.fiscal compet. in administr.acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contrac.Suma initiala care se depune de catre contr.. in contul de disp.astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parc.indepl. contr. autorit.contrac. urmeaza sa aliment.acest cont de disp.prin retineri succesive din sumele dat.si cuvenite contr..pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna exec.in doc.de atribuire. Gar.trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele documente justificative1. Declaratie de eligibilitate ? Prezentare formular nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular nr. 22. Declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentare Formular nr.33. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta Formular nr. 13.5. Declara?ia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006. Formular nr.15Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii sunt: Aurel Chiriac-Director General, Elene? Felicia-Director Economic;Membri comisiei de evaluare: Monica Gaje-Presedinte comisie, Radu Huza-membru, Marton Venczel-membru, Gagiu Adrian-membru, Erika Posmo?anu-membru. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate prestarea de servicii supuse ofertarii sau echivalent din tara de origine a ofertantului.Se va prezenta pentru conformitate documentul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Se solicita media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani , care va fi cel de putin echivalentul in lei a 30000 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului. in cazul in care , in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si /sau profesionala prin sustinerea unei alte persoane, aceasta se va demonstra numai prin prezentarea unui angajament de sustinere. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerareaceastasustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentat Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Maghiara
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fonduri europene)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:51