Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CERCETARE SOCIOLOGICA PENTRU CAMPANIA DE INFORMARE A CETATENILOR PRIVIND GAZELE DE SIST


Detaliu pentru invitatia numarul 347017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALE
Numar invitatie: 347017/20.05.2013
Denumire contract: CERCETARE SOCIOLOGICA PENTRU CAMPANIA DE INFORMARE A CETATENILOR PRIVIND GAZELE DE SIST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALECod fiscal: RO4192790, Adresa: Str. Mendeleev, nr. 36-38, Bucuresti, Telefon: +40 3170018, Fax: +40 3170780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mendeleev, nr. 36-38, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 213170018, fax: +40 213170780, persoana de contact: Anca Baciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mendeleev, nr. 36-38, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CERCETARE SOCIOLOGICA PENTRU CAMPANIA DE INFORMARE A CETATENILOR PRIVIND GAZELE DE SIST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului este achizitia de servicii de cercetare sociologica pentru implementarea obiectivelor proiectului ?Dialoguri cu ceta?enii ?i campanii de informare privind gazele de ?ist in Romania? in vederea evaluarii gradului de informare a populatiei si determinarii perceptiei locale in ceea ce priveste: oportunitati, ingrijorari, opinii si atitudini legate de explorarea si exploatare gazelor de sist; asteptarile oamenilor, nivelul de cunoastere in ceea ce priveste subiectul - faze proceselor privind gazele de sist, tehnica de exploatare, riscurile pentru mediu si populatie; principalele surse de informatii cu privire la acest subiect. Se vorrealiza: ? doua (2) sondaje de opinie, in doua etape, pre-campanie si post-campanie, atat injud Constanta, cat si in jud Vaslui, ? doua (2) focus-grupuri in numai in perioada de pre-campanie, cate unul in fiecare din cele doua judete mentionate.
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 529 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 1.065, 29 lei (1%din valoarea estimate a contractului fara TVA)Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Va contine in clar denumirea Autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit.Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006: se poate plati prin ordin de plata in contul RO41 RNCB 008 0441 7278 0001 BCR, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei, sau se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 5), prezentat in original, si in traducere legalizata in limba romana, daca este cazul, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Cursul la care se va calcula echivalenta unei garantii de participare constituite in alta moneda decat leul este cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. Se va completa Formularul nr. 4.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 1.065, 29 lei lei, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 6), prezentata de toti asociatii, inclusiv tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 7). Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Se pot depune documentele solicitate mai sus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (Formularul 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul 9)Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 8)Declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) privind inexistenta conflictului de interese (neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006)Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: Gheorghe Dutu, Presedinte, Dorin Cojocaru, Director general, Alia Mekkaoui, Director, Anca Baciu, Manager de proiect, Elena Caramalau, Asistent Proiect, Ninel Paiajen, Consilier juridic Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare: Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de O.N.R.C., in conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana sau straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, a certificatului de inregistrare fiscala. Din documentele respective trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Persoane juridice/fizice straine-Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul, care a prezentat documentul/documentele solicitate in copie conform cu originalul, este obligat sa le prezinte in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globale. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ANUL-CURS (leu/Euro) 2010-4, 2122; 2011-4.2391, 2012-4, 4593. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E., Se vor prezenta situatiile financiare (bilant contabil), aferente exercitiului financiar incheiat la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintelor de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract avand ca obiect servicii de sondaje de opinie in valoare de cel putin 100.000 lei, fara TVA. Confirmarea indeplinirii cerintei se face prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Vor fi atasate: copia informatiilor relevante privind contractul respectiv/ copie dupa procesul verbal de receptie/ orice alt document care dovedeste prestarea serviciilor respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer