Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferta 69


Detaliu pentru invitatia numarul 274680
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt
Cod de identificare fiscala: 9648872
Adresa: Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 11, Piatra-Neamt
Telefon: 0233/229217
Fax: 0233/231555
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cerere de oferta 69
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare echipament (articole de imbracaminte exterioara din materiale tricotate textile, articole din lenjerie de corp, si alte articole de imbracaminte si accesorii) pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Neamt
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.12.2010 14:17
Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2010 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt, Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 11, tel./fax 0233/229217, 0233/231555
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt, Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 11, tel./fax 0233/229217, 0233/231555
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 17, 844 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii minime : - Declaratie de eligibilitate ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de organele competente, cu valabilitate la data deschiderii ofertei).
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul publicat in SEAP pe siteul www.e-licitatie.ro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer