Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - cerere de oferta 81


Detaliu pentru invitatia numarul 200999
Autoritate contractanta
Judetul Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612839
Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt
Telefon: 0233212890
Fax: 0233215767
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: cerere de oferta 81
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45316211-7 - Instalare de panouri luminoase de semnalizare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REPARATII SI REABILITAREPANOURI DE INTRARE IN JUDETUL NEAMT: Principala locatie a lucrarii: 1.Brusturi-DN 15 C2.Tupilati(Hanul Ancutei)-DN 23.Borca-DN 17 B4.Grinties-DN 155.Timisesti-DN 15 B
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.04.2009 12:51
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. alexandru cel bun nr.27, REGISTRATURA CAM.17
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.04.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: consiliul judetean neamt, str.alexandru cel bun, nr.27
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 252, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Prezentare declaratie privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, (CUI), Bilant contabil, Completarea formularului informatii generale, lichiditate mai mare de 100%, experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, C personal angajat in lucrare, Informatii privind subcontractanti, informatii privindasocierea, Standarde de asigurareacalitatii, Standarde de protectia mediului, Sistem de management al securitatii si sanatatii ocupationale cu domeniul de valabilitate pe obiectul contractului, Sistem de management al responsabilitatii sociale, astfel cum este prevazut in fisa de date a achizitiei(nu se regasesc in anunt din lipsa de spatiu).
documentatia se poate procura de la sediul autoritatii contractante, etaj 4, camera 414, persoana de contact: Tanasa Alexandra
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer