Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferta cu faza finala LE atribuire acord cadru furnizare alimente diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 325686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL AIUD
Numar invitatie: 325686/04.05.2012
Denumire contract: Cerere de oferta cu faza finala LE atribuire acord cadru furnizare alimente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL AIUDCod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: 0258861021, Fax: 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861021, fax: +40 258863575, persoana de contact: MIRCEA MIIHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Aiud str.Morii nr.7-9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cerere de oferta cu faza finala LE atribuire acord cadru furnizare alimente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare alimente diverse
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006Garantia de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?Garantia de participare in suma totala de 9299 leiLot 1OUA ? 560 leiLot 2MERE ? 57 leiLot 3FASOLE ALBA USCATA ? 1120 leiLot 4PASTA TOMATE su. ? 406 leiLot 5MARMELADA ? 672 leiLot 6ULEI RAFINAT FLOAREA SOARELUI ? 616 leiLot 7MARGARINA tip M ? 700 leiLot 8LAPTE PRAF ? 344 leiLot 9BRANZA TELEMEA ? 1680 leiLot 10OREZ ? 560 leiLot 11FAINA ALBA ? 84 leiLot 12GRIS ? 53 leiLot 13BISCUITI OBISNUITI ? 1122 leiLot 14ZAHAR ? 690 leiLot 15PASTE FAINOASE ? 358 leiLot 16CEAI ? 42 leiLot 17PIPER MACINAT ? 34 leiLot 18 BOIA ARDEI - 12 leiLot 19 AMELIORATORI ? 92 leiLot 20 OTET ? 16 leiLot 21 SARE (iodata si neiodata) ?80 leiLot 22 DROJDIE- 1 leiRO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este de 10% din valoareafara TVA a contractului subsecvent.RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin, Damian Ioan Aurelian.Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.Fisa de informatii generale. ( formular nr. 5 )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea libera si nerestrictionata a documentatiei atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer