Achizitie publica - Cerere de oferta finalizata cu acord cadru pentru achizitionarea carburanti
Detaliu pentru invitatia numarul 337194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337194/11.10.2012
Denumire contract: Cerere de oferta finalizata cu acord cadru pentru achizitionarea carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Jandarmi Judetean ClujCod fiscal: 4305946, Adresa: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264595512, Fax: 0264597840
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 0264595512, fax: +40 0264597840, persoana de contact: Stefan Adrian Cornea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 0264595512, fax: +40 0264597840
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cerere de oferta finalizata cu acord cadru pentru achizitionarea carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibili, Motorina si benzina fara plumb
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da: 5999.99 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate. Forma de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va firetinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator la data semnarii contractului de furnizare de produse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident): ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 (Formular tipizat).Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006. Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gl. bg. dr. ing. Litan Aurel, Col. Popescu Doru, Mr. Pop Liviu, Mr. Geanta Dorin, Mr. Oprean Lucian, Cpt. Feher Cosmin si Plt. Cornea Adrian. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Pentru persoane fizice romane: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil incheiat, (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 20).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontractare incheiate cu acestia, in conformitate cu Formularul nr. 12G cu anexa din cadrul documentatiei de atribuire. Documente emise de organisme acreditate, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001.1. Se vor prezenta documente documente (in copie conforma cu originalul), emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Se accepta certificate din seria ISO sau similare privind implementarea unui sistem de management al calitatii, emise de organisme internationale.2. Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura in care confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat, in conditiile prevazute de art. 193 din O.U.G.nr. 34 din 19 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.jandarmeriaardeleana.ro, sediul unitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 10:42