Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - cerere de oferta incaltaminte


Detaliu pentru invitatia numarul 253239
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: cerere de oferta incaltaminte
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: cerere de oferta incaltaminte
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 20.05.2010 10:53
Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2010 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr.10-12, secetariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr.10-12, Compartimentul Achizitii publice, camera 15
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 35, 550 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizata;
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale (Directia Venituri) ? fara datorii la bugetul consolidat al statului;
- certificat de atestare fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice);
- se va prezenta la ofertare furnizorii care nu fac parte din lista neagra la ANRMAP;cod unic de înregistrare fiscala; (Registrul Comertului)certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;ultimul bilant contabil;
-fisa de ?INFORMATII GENERALE?;
-fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;certificat de calitate pentru produse;certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (copie legalizata);fisa privind personalul angajat.
www.e-licitatie.ro sau sediul DGASPC Arad
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer