Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferta offline cu faza finala L.E. incheiere acord cadru furnizare tamplarie pvc cu geam o


Detaliu pentru invitatia numarul 250361
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL AIUD
Cod de identificare fiscala: 24920627
Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud
Telefon: 0258861021
Fax: 0258863575
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cerere de oferta offline cu faza finala L.E. incheiere acord cadru furnizare tamplarie pvc cu geam o
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 44230000-1 - Tamplarie pentru constructii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare tamplarie pvc cu geam termopan.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.05.2010 11:03
Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2010 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Aiud, str. Morii, nr. 7-9, jud. Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Aiud, str. Morii, nr. 7-9, jud. Alba
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 54, 700 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181;Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate.Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit (certificatul remis de Oficiul Registrului Comertului);Ultimul bilant contabil, vizat si înregistrat de organele competente;Informatii generale, conform Formular B 2;Buletin de analiza din care sa rezulte calitatea produsului.
Prin accesarea libera si nerestrictionata a documentatiei atasate.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer