Achizitie publica - CERERE DE OFERTE -FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
Detaliu pentru invitatia numarul 252819
SPITAL ORASENESC TARGU NEAMT
Cod de identificare fiscala: 2614341
Adresa: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt
Telefon: 0233/790824
Fax: 0233/790933
Denumire invitatie: CERERE DE OFERTE -FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.05.2010 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITAL ORASENESC TG.NEAMT, Str.Stefan cel Mare, nr.35, oras Tg.Neamt, jud Neamt, cod postal 615200
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2010 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL ORASENESC TG.NEAMT, Str.Stefan cel Mare, nr.35, oras Tg.Neamt, jud Neamt, cod postal 615200, - sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 65, 314 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea (original)- Declaratie privind neîncadrareaîn prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 (original)- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (copie)- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii(copie)- Autorizatie de punere pe piata a medicamentelor emisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii(copie)- Fisa de informatii generale- Lista principalelor contracte de furnizare antibacterieni pentru uz sistemic incheiate în ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009- Certificat ISO 9001 pentru producator si pentru importator/distribuitor (copie)- Informatii privind calitatea de participant la procedura
Din SEAP